De borstvoeding loopt super, echt helemaal afgestemd op Femke, alleen blijft er na de voeding dus niks over om te kolfen. Een van mijn dochters word donderdag (27/5) geopereerd en mijn man blijft met de baby thuis. Ik ben de hele dag in het zh. Ik had al een voorraadje opgebouwd maar kon die weggooien ivm spruw, nu kon ik zaterdag opnieuw beginnen maar kreeg er geen druppel uit, en zondag ook al niet (bleek het ventieltje verkeerd in de kolf te hebben gedaan , snapte het al niet want normaal begon het al te lopen als ik de kolf alleen al aanlegde). Femke is nu 8 weken en krijgt 5 voedingen per dag, sinds vrijdag slaapt ze nl de hele nacht door. om 20 uur laatste voeding en dan pas om half 7 weer. Dan drinkt ze 1 borst en kan ik de andere afkolven, zo'n 110cc. De rest van de dag drinkt ze 2 borsten en kolf ik er hoogstens nog 20cc uit, haast de moeite niet. Ik heb dus ook geen idee hoeveel ze drinkt en wil daarom zeker zo'n 600/700 cc op voorraad hebben. (2w geleden was ze precies 5kg). Ik heb er dus nog 2 dagen voor... help! Ik wil geen kv geven omdat mijn andere dochter lactose-intolerant is en kma heeft en dit familiair is (man had ook lactose intolerantie).
Hoi, Misschien kun je voordat je gaat slapen nog even je borsten leegkolven. Ook dan hou je 's morgens vast nog over. Misschien is er iemand die donderdag als courier kan fungeren en alvast de afgekolfde moedermelk van de ochtend naar je baby te vervoeren voor de middag? Volgens mij ga je het dan redden. groet Linda Offereins
Ik heb nu 500cc staan, misschien redden we het net wel, net niet. Ik ga haar iig voeden voor ik wegga en dan nog 1 bijkolfen dan heeft ze misschien maar 2 flesjes nodig. Van de VK heb ik ook hypo-allergene fv gekregen voor in noodgevallen.
Nou druk gemaakt om niks... Femke gooit haar ritme, voor zover er daarover te spreken is, lekker door de war. Was ze inneens vannacht om half 3 wakker geworden, heb ik haar gevoed. Was ze pas om half 10 weer wakker geworden en ik was om 1 uur weer thuis, ze heeft dus maar 1 flesje gehad. Hebben we nu iig een beetje op voorraad.