ik heb 3 keer dezelfde vraag gesteld en dat is of ik deze maand zwanger zou zijn kreeg 2x ja en 1x nee. dus ja wat moet je geloven he
ik pendelde voor heen ook, er kwamen wel een aantal uit maar ik heb zo dan is het puur toeval. want waarom is het bij mij dan nog nooit uitgekomen,tig hebben er al voor mij gependeld maar helaas tot op heden heeft niemand het nog juist gehad. en voor je zelf pendelen is toch al moeilijk omdat je hem beinvloed want je wilt iets te graag.
Wat je voor mij had gependelt is wel uitgekomen Sonja. En ik zie wel heel erg vaak, dat jou pendeluitslagen uitkomen. Toeval? Ja, zou kunnen. Maar toeval schijnt ook niet te bestaan Ach, je moet je er zeker niet aan vast pinnen. Het is leuk als het uit mag komen, en verders blijft het een soort van spelletje; wie heeft de goede pendeluitslag. Ik wens je heel veel succes Sonja, ik hoop echt dat jij ook heel gauw met goed nieuws mag komen. Liefs, mussie
Ik geloof er niet zo in. Ik vroeg of ik 27 ben eerst ja toen nog een keer toen was het nee. Het is maar waar je zelf in wilt geloven en hoe het inderdaad uitkomt.
T is wel een zeeeeeeeeer grappig iets... Ben ik nu zwanger...ja Is het kindje van manlief....nee Is het kindje van de buurman....ja Is het kindje een meisje...nee Is het kindje een jongen...nee Is het kindje dan een hond...ja! Hahaha..wel leuk!
Het pendelen is op zich een hele serieuze bezigheid, mits gedaan door echte paranormaal begaafde personen en dan nog blijft het afwachten of de juiste entiteit (spirit) antwoord. Het pendelen door deze mediums, zoals wij ze noemen, kan echter alleen gedaan worden als de pendelaanvrager er in persone bij aanwezig is, want er moet energie te voelen zijn... Dit pendelen online is niks meer of minder dan een spelletje met hele leuke antwoorden! Ik ben zo vreselijk gerustgesteld dat ik niet zwanger ben van manlief en dat t geen zoon of dochter wordt maar een hond, yeahhhhh joepie! Echter een paar jaar terug heb ik me laten pendelen door een meduim op een beurs voor paranormaal begaafde en deze wist me dmv de pendel te vertellen dat ik in juni 2007 een dochter zou krijgen... Hierbij moest ik zijn hand vast houden (gezellie knus) Ik ben nu idd voor juni 2007 uitgerekend...maar of t dan ook een meiske wordt? We wachten t af!
Ik pendel wel eens thuis ( gewoon met ring aan een touwtje) en hoewel ik altijd het idee had dat het aardig klopte, weet ik nu zeker dat het in elk geval niet atlijd klopt. Ik had iedere keer een duidelijke "ja" bij de vraag "ben ik nu zwanger", maar ben het nu overduidelijk niet! Dat meisje wat ik dus iedere keer pendelde zit er dus letterlijk nog even niet in! groetjes
heb het ook ff geprobeert op de site mijn vragen om de pendel te testen: heb ik een hond? antwoord pendel NEE, maar de hond ligt nu lekker aan mijn voeten te slapen! ben ik getrouwd? NEE, nou heb toch echt een mooie trouwring om! ik geloof wel in de pendels die een persoon voor je doet maar via je muis geloof ik er niet in. maar goed het is wel grappig
Ach het is gewoon een grappig iets. Volgens de pendel krijg ik een kindje (dochter) als ik 35 ben, nou dan heb ik nog zo'n 14 lange jaren te gaan.(kijk das lang wachten) Ik ben wel ooit eens naar zo'n parabeurs geweest en heb ik ook laten pendelen... Maar dat ding bleef nee zeggen, terwijl een andere waarzegger juist zei dat ik op mijn 21e een ukkie zou krijgen, allemaal een beetje tegenstrijdig. hihi
Bij mij klopte het ook niet echt Is het een meisje?JA Is het een jongen?JA Volgens mij is het maar 1 kindje dat ik verwacht...
Ik heb net ook die site gelezen heb die vraag ook maar gesteld of het raak zou zijn en die antw is ja maar of ik het geloof mwah weet niet maar we zien wel he dames mijn nod is 15 dec
Ik kon het niet laten, heb het ook geprobeerd. Haha, ben niet eens wie ik denk dat ik ben. Vroeg of mijn naam ...... is. Kreeg als antwoord nee. Vroeg of ik (mijn leeftijd) ben, antwoord wederom nee. Dus dan hoef ik al niet verder te vragen. Heb ook al eens met een vrouw gesproken, die mijn hand vastpakte en zei, dat ik van een man met bruine haren zwanger zou raken zouden trouwen en een zoon krijgen en veel jaren erna nog een dochter. Ik had toen een vriend met zwart haar, waar ik al bijna 3 jaar mee samen was, ik dacht toen die vrouw is gek. Maar nu na vele jaren, blijkt, ik was 22 en zwanger van een man met bruine haren, waar ik ook mee getrouwd ben en een zoon heb, die inmiddels 5 is, we zijn nu bezig voor een tweede.