Hoi ladies, Vraagje voor de zwangeren onder ons: Ik ben al 2 rondes aan het tempen en vanochtend, dag 17 van de 25 is mijn temp al 37,0 ! De vorige ronde had ik 37,0 pas op dag 22 (2 dagen en toen weer naar beneden) Nu na mijn ei gaat mijn temp veel sneller omhoog! Zou dat iets positief kunnen betekenen? Alvast bedankt voor jullie reactie(s) Groetjes Jessica
Het enige antwoord is afwachten. Een temperatuurlijstje hou je vooral bij om inzicht te krijgen in je cyclus. Dus wanneer je eisprong is. Je temperatuur kan nog zo mooi hoog zijn en toch niets zeggen. ik hoop voor je dat het wel iets moois betekent.
Hoi! Je moet eens op fertilityfriend.com kijken bij chartgallery, zie je honderden zwangerkaartjes en je zult zien dat er zoveel verschillen zijn! Wat ik probeer te zeggen is dat je helemaal niks uit dat kaartje kunt halen behalve je eisprong en dat je gewoon rustig moet afwachten(rotwoord he?!)Ik had vorige cyclus temp. van 37.4 graden en ben gewoon ongi geworden. Ik duim natuurlijk wel voor je hoor! Maar hou je hoofd koel!
jullie zullen vast wel gelijk hebben.... bleh, WACHTEN! Je gaat overal iets achter zoeken he? hihi I keep it cool 8) maar hoe dichter bij NOD hoe onrustiger ik wordt. Carmen, ik zie dat je vandaag zou kunnen testen, heb je dat al gedaan?