ik vind celtic woman erg mooi enya ook weten jullie mnog mooie youtube liedjes om te luisteren ...???
YouTube - Irish Tap Dancing (Best show in 2007) Riverdance vind dat lord of the dance gewoon wat hebben
Weet niet of jullie dit onder celtic verstaan: Sarah McLachlan - Possession (piano version) YouTube - Sarah McLachlan- Possession (piano version)
Oke, had ik het toch goed Hou normaal niet echt van dat soort muziek, maar vind dit echt een mooi nummer.
ik hou meer van de snelle nummers, ben altijd blij als die slome nummers weer afgelopen zijn... riverdance, lord of the dance vind ik ook super! en celtic knights - rapalje is ook geweldig!
Ik ben niet altijd zo van de celtic muziek, maar heb een cd, Celtic devotion van Oliver Schroer. Staan hele mooie rustige nummers op, zette hem vroeger vaak in mn zwangerschap,lekker rustgevend, ook toen de kids klein waren werden ze hier altijd rustig vanm (heb veel kindercd's, ook heel veel rustgevende) Voorbeeldje van 1 nummer: YouTube - Waltz of the Young Maidens from Celtic Devotion
kitaro heeft ook super mooie muziek,maar niet echt celtic denk ik of toch wel? mooie nummers ook, ook rustgevende YouTube - Kitaro - The Silk Road
Ik heb net een cd gekocht van de Ierse zangeres Orla Fallon. Keltic Christmas. Ik had nog nooit van haar gehoord maar ze zingt supermooi.
ik had een show van enya met mijn sport en een vriendin van mij heeft nu een show van Adiemus mooie muziek. zelf ben ik ook al eens bij een optreden geweest van Lord of the dance. is en blijft goede muziek
Loreena McKennitt! YouTube - Loreena McKennitt - The Bonny Swans (HQ) Heel divers, dit is maar 1 voorbeeld.
Het is dan wel geen celtic song, maar hebreeuws en zooooo mooi!!!! (vind ik dan ) YouTube - Ishtar - Horchat Hai Caliptus
Nu valt The Corrs meer onder top 40 muziek dan onder keltisch.. maargoed dit is toch wel 1 van mijn feel good nummers the corrs - haste to the wedding YouTube - The CORRS live - Haste To The Wedding