Naamcollier

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Feb 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik wil een zilveren naamcollier laten maken voor mijzelf, met de naam van Batuhan. En het liefst online met een korte levrtijd. Het liefst zou ik hem uiterlijk vrijdag willen ontvangen. Hebben jullie misschien tips? Waar hebben ze mooie en niet al te duur. Alvast bedankt

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

bij kruidvat duurt het 5 werkdagen als je via Ideal betaald, wehkamp misschien? je zit ermee dat het gemaakt moet worden he? 5 dagen lijkt me al best snel bij het kruidvat en ze zijn nog heel schattig ook! (vind ik :D )

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb er 1 van de kruitvat, ik heb geen idee hoe lang de levertijd is want heb hem gekregen van mijn ouders. Maar kan je wel zeggen hij is heel erg mooi, en goed stevig, ik heb hem sinds december 2008 dag en nacht om en hij is nog steeds erg mooi. Ik heb er ook een soort krul met een hartje onder waar een steentje in zit.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Bedankt meiden!

Denk dat ik hem bij de kruidvat ga bestellen. Alleen ik ben best dik hadden ze ook maar iets langere colliers.

K3lly welke heb jij? Kruidvat - Sieraden - zilver - Naamcolier
    kan die met het steentje niet vinden. Met steentje lijkt mij erg mooi.

Welke vinden jullie mooi? Ik zit te denken aan de krul. Eerst kijken of die met het steentje er ook is.Zilveren naamcollier met krul

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik vind die krul ook heel erg mooi! heel sierlijk.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook die van de Kruidvat, hij is wel stevig alleen is er een gedeelte van de M een beetje krom, bleef ergens achter haken. Ik heb wel de XL, en met krul.

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Wat is eigenlijk het verschil met die normale en de XL? Dat de collier dikker is?

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    tot waar komt die ketting eigenlijk?

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Shaylen ja he! ik vind die eigenlijk het mooist ik denk dat het die wordt. En idd 5 werkdagen is eigenlijk niet zo lang, omdat hij ook gemaakt moet worden. Als ik hem maar zaterdag om kan hebben :D volgende week

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ja hij is idd dikker, maar niet te dik hoor. Ik vind hem perfect. Hij hangt bij mij ook op de goede plek, niet te lang en niet te kort.

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    pffff nu kan ik weer niet kiezen uit de normale of XL ik wil niet dat de ketting te dik is en ''meer opvalt'' als de letters

13. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

heb jij of je man geen schuifmaat ? kun je kijken hoe breed het ongeveer is !

de lengte 45 cm is een standaard dames lengte, dus als je een beetje gemiddeld nekkie hebt moet dat lukken hoor

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    nee hebben we niet. Maar ik ga voor de XL daar ben ik al uit nu nog kiezen tussen twee verschillende.

Een gemiddeld nekkie heb ik helaas niet denk ik. Ik ben brest dik. Ik zal het vast wel passen maar vraag me af of het gaat staan zoals ik wil. Maar ach dat zie ik dan wel desnoods laat ik er dan nog een stukje aanmaken

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

je kan inderdaad bij een juwelier nog een stukje eraan laten maken zodat ie langer wordt, heb je hem al besteld? ik ben heel benieuwd! :)

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Shaylen nee erg hè :$ nu wil ik die krul waar als voorbeeld Anita op staat maardan zonder die krul eronder. Maar wel die lettertype. Maar volgens mij kan dat niet dus ik kan nu niet kiezen uit de bovenste waar kimberly op staat of de Anita hmmm

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh jee! dilemma! hihi... :D

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb hem in het goud, al ruim 6 jaar!
    Ik heb de "Kimberly-versie".
    Als je wilt kan ik er een foto van plaatsen?

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb er even een foto van gemaakt. Dit is hem;

Het steentje zit in een hartje verwerkt. En zoals je ziet, ziet die er nog mooi uit na een jaar dag en nacht dragen

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    ja hihi moeilijk hoor :D

Truus Ja graag! Ik vraag me af, od met dat lettertype de naam wel duidelijk is.

Kelly die is ook mooi. Ik heb eigenlijk het liefst geen krul ofzo eronder. En met dat steentje hebbn ze volgens mij niet meer? Heb ik ook naar gezocht

Share This Page