Als ik het goed heb gezien..Niet aanvallend bedoelt voor de gene! Zie ik bij sommige een foto van een overleden kindje.. Vind het erg dat dat bij sommige gebeurd ,..maar vond het best schokkend toen ik me aanmelden in de ff voorstellen topic en ik door iedereen welkom werd geheten.. Heb het nu al een paar keer voorbij zien komen..En mij doet dat wel wat.., Ik weet ook dat hier een vlindertuin is..Kijk ik zelf nooit naar, maar is dat dan niet verstandiger om die daar te plaatsen.. Misschien ben ik niet de enige..maar ik wou het toch ff kwijt..
ik ben het in ieder geval niet met je eens. ook overleden kindjes, zijn kindjes om trots op te zijn! en die mogen dus ook geshowd worden!
Tjah, ik heb er geen moeite mee. Iemand die zijn kindje is verloren is natuurlijk ook trots op haar kindje. Helaas is het leven zo dat zoiets kan gebeuren . Maar je kunt niet van mensen vragen om de foto van hun wonder weg te halen, vind het ook best onbeschoft eigenlijk . Mensen hebben al zo'n verdriet en dan wordt er ook nog even gevraagd om de foto's weg te halen...
Ik snap jullie wel....maar als je net komt kijken..is dat best schokkend..Dat bedoel ik..En over verwijderen heb ik het niet.. Alleen dat je daar een aparte vlindertuin voor hebt.. Ik bedoel hier alleen maar mee..dat dat best schokkend kan zijn als je in blijde verwachting bent. Ieder zijn ding natuurlijk..maar ik vond het best schokkend!.. Ieder zijn mening..
En aanvullend op Bloem82, wat denk je dat het met de forumleden doet die iedere keer foto's op banners zien van kindjes die wel leven? Dus dan zeg je eigenlijk forumleden met overleden kindjes mogen alleen in de vlinderlounge posten en niet op de rest van het forum? Beetje raar vind je niet. Je hebt al een zwaar verlies geleden en dan wordt je ook nog een in hoekje gezet omdat er misschien iemand schrikt van een foto van een overleden kindje? Ik vind het juist knap dat deze forumleden overal en nergens posten om iemand anders welkom te heten, te feliciteren met een zwangerschap of een hart onder de riem te steken terwijl ze het zelf niet makkelijk hebben. En ja het leven is soms hard maar ook overleden kindjes zijn kindjes om trots op te zijn en de moeder heeft net zo veel recht omdat te mogen showen net als jij dat straks zal doen met jouw kindje als het geboren is. Ik kan me voorstellen dat het misschien voor jouw persoonlijk schokkend is maar het zet je wel weer even met je beide voeten op de aarde terug en als je straks je kindje eenmaal vast hebt je jezelf gelukkig prijst dat het bij jou wel goed gegaan is. Ik hoop voor jou dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben en over een aantal maanden een mooi kindje in je armen vast mag houden.