Waar kolven?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Eldoli, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binnenkort ga ik met mijn dochter een dagje met de trein naar A'dam en eventueel naar het strand. Mijn jongens blijven thuis bij papa.
    Nu vraag ik mij af waar ik kan gaan kolven? Ik wil 's ochtends en 's avonds zelf voeden, maar ik zal in de tussentijd toch mijn borsten een keer leeg moeten maken.
    Iemand enig idee waar? Ik heb een dubbelzijdig elektrische borstkolf...

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Wellicht kun je in een restaurant vragen of je even achter mag zitten, of misschien een babywinkel? Wil je dochter overdag niet drinken bij je?

3. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is 10 jaar en drinkt niet meer bij mij ;). Het gaat om mijn zoontje die thuis blijft...

Ik zou inderdaad in een restaurant o.i.d. kunnen vragen, maar hoe doe ik dat met mijn kolf? Ik zie het eigenlijk niet zitten om deze mee te slepen de hele dag. Hij is best zwaar en ik kan hem niet even ergens laten staan...;)

4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien handkolven?

5. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    In een restaurant/winkel in het gehandicaptentoilet kolven?
    Maar dan sleep je inderdaad de hele dag de kolf mee ;) Of je vind een plekje op t station waar je kunt kolven en stopt de kolf daar in een kluisje? Zul je misschien midden op de dag wel even terug moeten naar t station.

En als het niet om de melk voor je zoontje gaat, maar puur om je borsten te legen: eventueel met de hand kolven en opvangen in een oude handdoek die je weggooit?

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Echt met de hand kolven kan, maar daar moet je wel een beetje bedreven in zijn.. (mij lukte het gewoon niet).
    Wat ik ooit heb gedaan, is een handkolfje aanschaffen. Via MP 15 euro. Stukken handiger mee te nemen dan een grote zware. En voor een dagje kan je dan gewoon een beetje de druk er af halen. Daar heb je geen uren voor nodig dus dan zou je ook even een toilet kunnen gebruiken.

7. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vond het zelf erg lastig. Ik klopte overal aan maatregels mocht en kon ik kolven. Echt zo vreemd!!

Heel vermoeiend en ik was die dag alleen maar aan het smeken om ergens te kunnen kolven.

Gelukkig heb ik nu een batterij en kan ik in de auto kolven, echt superfijn en niemand die het ziet: als je een sjaal omdoet.

Vorige keer ben ik uiteindelijk geslaagd bij. Een prenatal en bij een gemeentehuis. Je kan ook kijken op de forum, misschien zit er een plekje bij waar je gebruik van kan maken.
    Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - geschikte locaties om te kolven

8. Eldoli

Eldoli Actief lid

16 mei 2013
    407
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nog even kijken naar een kleine handkolf. Dan ga ik wel ergens op een toilet zitten. Ik zal het moeten weggooien, want koel houden zal ook niet gaan lukken.
    Maar ik heb dat er wel voor over hoor. Gezellig een dagje shoppen met mijn grote dochter :)

9. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig! Geniet ervan!

10. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    :D:D
    Ik ging er automatisch vanuit dat je banner over je dochter ging:)
    Ik hoop dat het gaat lukken en alvast veel plezier!

Deel Deze Pagina