Dag dames, Even weer wat grappigs. Je leest zo vaak en hoort dat het beter is om tijdens je zwangerschap op je linker zij te liggen/slapen. Dan kan het bloed beter door stromen naar de placenta. Nou, ik zou wel willen, maar onze kleinde meid niet Dan schopt ze zo hard en net zo lang door totdat ik me op mijn rug of rechterzij omdraai Nu liggen haar beenjtes ook precies links en haar billen rechts. Ik wil zo graag, maar heelaas, ik heb er nu weinig op in te brengen Wie kent dit nog meer. Of een ander grappig bijkomstigheid wat betreft de zwangerschap?
Jep ik herken het ook. Als ik op mn linkerzij ga liggen schopt de kleine vaker en harder. Hij schopt dan heel veel achter elkaar. Alsof ze zeggen willen: draai is om!! Grappig he.
Precies En dan zegt mama, Neeeeeeee, ik lig net lekker. Ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet...... Nou vooruit. En dan als een potvis op het droge en poging doen om me om te draaien
Ik "mag" niet meer op mijn buik slapen. Heb helemaal nog niet zoveel babybuik, maar hij schopt net zo lang totdat ik me omdraai. Dat belooft wat!
Heb er nog geen last van dat het schopt enzo Maar kan alleen maar links slapen of half op me buik Want rechts is echt niet fijn..........meer om te liggen
Ik lig het lekkerst op mijn rug. Heb ook het gevoel dat de baby dan de meeste ruimte heeft, dat als ik op m'n zij lig m'n buik wat krapper is en ze wat minder ruimte heeft ofzo.
Heel herkenbaar! Ik zou zelf het liefst op mijn rechter zij slapen (ben eigenlijk een buikslaper, maar dat gaat al maanden niet meer). Nu vindt onze kleine dat echt een probleem. Lig ik op mijn rechter zij gaat ie als een idioot trappelen, draai ik me om naar links dan stopt het. Het klopt dat de voetjes rechts zitten en het ruggetje links, dus ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor de kleine lekkerder is om op de rug te liggen.... Ach, nog heel even volhouden maar!
hihihi ik had hetzelfde, slaap normaal altijd op mijn rechterzij, dan kan ik lekker met min rug tegen mijn lief aankruipen en slaat hij zijn armen om me heen, maar door de zwangerschap en nu het zuurbranden moet ik mijn linkerzij echter beebje was het daar niet mee eens en begon almaar te schoppen grrrrrr het kontje zat rechts en de beentjes links, de vk zei das ook n iet gek ga jij maar eens hangen met gevoel dat je valt hihihihi, ik dacht o ja klopt nu draait de kleine met zijn kont van links naar rechts dus het wisselt hoe ik liggen kan vriendlief ligt steeds in een deuk als ik dan weer aan het zuchten en puffen ben om me om te draaien heb hem beloofd dat hij de volgende zwangerschap mag doen (ik was eigenlijk niet van plan er nog een te krijgen )
bij mijn vorige zwangerschap lag ik alleen maar lekker op mijn linkerzij, maar als ik nu op mijn linkerzij lig, wordt ik gewoon misselijk en duizelig. De beeb schopt heel erg als ik op mijn rug lig en rechts is even een schopje en dan houdt het op. Misschien is het straks als ik wat later in de zwangerschap ben wel weer anders.
Ik lig eerlijk gezegd afwisselend op beide kanten. Ik heb ook gelezen dat links wellicht iets beter is, maar ik hou het niet vol om achter elkaar op 1 zij te liggen. Mijn baby schopt niet meer of minder bij een bepaalde zij, dus wellicht heb ik geluk daarmee.