he meiden, ik heb sinds net hele erge steken in me linkerlies. nu is het weer weg ook. maar dat kan toch nix betekenen ook gezien me banner niet? Liefs.
toen ik uitrekende van een cyclus van 28 had ik..3maart me eisprong. maar omdat ik 2 dagen overtyd ben geweest. d8 ik kan ook weldoor mn ontpille komen (in sept08gestopt daarna 3maanden niet ongi gweest)en is me cyclus gwn 30 dagen deze x dus toen waren me vruchtbare dagen 3,4 en5 maart. en als t een cyclus van 30 is hoork morgen een eisprng te hebben. (dus deze maand doe ik dat van cycl 28 en cycl 30 waneer ik vruchtbaar hoor te wezen gwn voor t geval k welcycl van 30 had datk iig wel goed geklust heb!) snappen jullie t nog? maar k lees veel dat je dr niet van uit moet gaan de calculator.
kijk zo'n calculator is standaart met 14 dagen de eisprong alleen kan dit soms verschillen per persoon en cyclus ik zou gewoon voor je ei de kortste cyclus aanhouden en voor het testen en ongi worden je langste aanhouden en als ik zo'n cyclus zou hebben zou ik gewoon om de dag klussen dan kan je het zeker niet missen liefs lisje
dat is nou precies wat we nu ook doen :d eergister wel, gister niet, vnaaf wel. maar kan dus me eisprong gweest sijn?
ja dan kan je nooit missen om de dag ja het kan je ei zijn geweest maar kan ook nog komen als je daar voortaan echt achter wilt komen kan je het beste van die ovu testen gebruiken dan heb je een beter inzicht wanneer je je eisprong hebt liefs lisje
khad ookvan me kortste cyclus uitgerekend hoor want hys altyd 28. nja behalve vorige x of t was tog overtyd. mja omdatk nog ni lang gestopt ben met de pil d8 ik dus van miss was dit dr een van 30. maar om de dag doen we nu ook! hopen dat het gaat lukken. en die testen wil ik eigk ook nog gaan halen lijkt me ooksuperhandig
ja in jou geval kan je denk ik beter die testen gebruiken dan weet je het ongeveer zeker wanneer je ei is