Herkent iemand dit? Eerst had ik een cyclus van 31-34 dagen Daarna 30 dgn daarna 29 dgn en nu 28 dagen Groetjes Jane
zolang je luteale fase niet te kort is ( fase tussen ei en ongi) is en je cuclus niet onder de 23 dagen gaat zitten is er niks aan de hand. Mooie cyclus hoor 28 dagen ! Liefs Danielle
He meiden. Hier ook iemand, waarvan de cyclus korter word? Denk ik. De vorige twee keren waren 34/35, en toen 29.. (Erg mooi inprincipe ) Van welke cyclus-duur moet ik nu uitgaan? I.v.m eisprong etc? Ik klus om de dag. Ik wil niet aan ovu-testen, en tempen, daar wil ik nog niet aan beginnen. Daantje, Jij had ook vaak een ongi? van 1 a 2 dagen toch?! En dat is niet erg toch? Groetjes, Manon
altijd van de kortste cyclus uitgaan, anders kan je je ei missen als je van bijv 34 dagen uitgaan en je zou dan uitgaan van je eisprong op dag 17 , en stel je hebt die maand een cyclus van 29 dagen, waarin je je ei dus ongeveer op dag 14/15 zou hebben, dan zou je je ei gemist hebben. ook had ik een ongi van maar 1,5 dag ofzo, en volgens de gyn was dit niet erg want met de echo zag alles er '' opgeruimd en schoon'' uit. dus maakt niks uit liefs daantje
He Daantje! Dankjewel voor je reactie. Je had het me wel eens vaker verteld hoor, dat een korte ongi geen probleem was, maar wou het voor de zekerheid toch nog maar eens horen. Jij bent tenslotte heerlijk zwanger! Hoe voel je je? Lekker aan het genieten? Ik ben nu uit gegaan van mijn kortste cyclus, 29 dagen. Ik klus zoiezo om de dag, meer kunnen we niet doen he! Liefs en meid, geniet ervan! Manon
meiden, ei-technisch zeg maar idd uit gaan van de kortste cyclus en de lange cyclus en alles wat daar tussen zit , maar probeer nod-technisch zeg maar uit te gaan van de langste cyclus, anders maak je jezelf helemaal gek als je denkt over tijd te gaan zijn, terwijl je dat dan eigenlijk nog helemaal niet bent.. snap je. Ik heb zelf een cyclus die varieert tussen de 19 en 24 dagen. Pas als ik op dag 24 nog geen bloed zie, mag ik een test doen.. Das wel zo handig lijkt mij want als ik nod-technisch er van uit ga dat ik op dag 20 al overtijd ben,dan houd ik alleen mezelf voor de gek
Ik ga inderdaad uit kwa ei, van de kortste cyclus zodat ik me ei niet mis. Maar kwa testen, dat ga ik pas doen na dag 34 (mocht ik tegen die tijd nog niet ongi zijn geworden( Groetjes!
Hey mijn cycli worden ook steeds korter. Tis wel leuk op die manier hé minder lange wachttijden enzo... succes met zwanger worden !
hallo allemaal die van mij word ook steeds korter 33 27 26 en nu al na 24 dagen hoop dat het niet te kort word heb mij ei niet goed kunnen vinden vorige maand ovu test verkleurde wel maar is niet donker geweest nou ja een kortere is natuurlijk wel lekker nieuwe ronde nieuwe kansen
Te kort is ook niet goed, mijn kortste was 8 dagen, 4dagen ongie en dan 4 dagen niet. Hier heb je dus echt helemaal niks aan...
Meiden. Ik heb vandaag een paar uur een ongi gevoel gehad. Soms wat vaage steken. Wat kan dit wezen? Me ei? Dat me cyclus toch langer is dan ik dacht?! Liefs
Hey zou kunnen je ei zijn... dat zou dan zeggen dat je nu een cyclus van 34 d ongeveer zou hebben.. als het wel degelijk je ei was natuurlijk.
Ja, het zou inderdaad me ei kunnen wezen. Ik heb dus geen idee. Het ongi-gevoel komt in vlagen. Verder al paar dagen zere tepels, en warmte opvliegers! Verder ben ik prikkelbaar, kan soms ineens heel weinig hebben. Ik klus om de dag + soms elke dag, meer kan ik niet doen! hihi. Liefs!
klussen en véééééééééél geduld hebben )) wat een geluk dat we zoveel moois in de plaats krijgen eens het allemaal gelukt is... dat maakt het wachten wat draaglijker