hallo verloskundige, sinds een uur heb ik aanhoudende pijn in mn linkerlies kan er nauwelijks van lopen en t straalt uit door mn been en de onderkant van mn buik ook inene zo'n pijn.. me vriend zei dat ik de vk even moest bellen..maar dat doe ik nog niet. het voelt net alsof ik ongesteld moet worden dan heb ik ook altijd last van mn liezen.. vorige keer toen k pijn in mn liezen had waren t indalingsweeen zei de vk.. en de kant waarop de beeb met t ruggetje ligt heb je t meeste pijn nou zover ik voelen kan ligt ze niet aan de linkerkant met dr ruggetje. en indalen..tja ik denk ook nog niet dat ze (goed) is ingedaald.. gister lag ik in bed en voelde dat me buik erg 'misvormd' was..dus deed het licht aan .. leek wel een tent..stond helemaal rechtop en de andere kant plat..was wel ff lachen. maargoed daaruit haalde ik dat ze echt nog niet ingedaald kan zijn.. of ze is heeel lenig.. wat is de pijn in mn linkerlies? of wat zou het kunnen wezen.. morgen moet ik toch naar de vk maar ben gewoon zo nieuwschierig..en mn onderbuik voelt soms ook wat zwaar pffffffff en ik lig al zoveel mogelijk en juist als ik met mn benen in de lucht ga zitten heb ik er t meeste pijn mee Groetjes Fay
hoi is het inmiddels over? Als je erg veel pijn hebt of je maakt je zorgen, dan is dat altijd een reden om je verloskundige te bellen. Ik denk dat het indalingspijn gecombineerd met bandenpijn is geweest. Mirjam
het is al minder.. ben bij de vk geweest en het is gewoon echt de baby die dat allemaal veroorzaakt haha. maargoed zit nu weer met wat anders.. maar daar open ik binnenkort wel weer een nieuw dingentje over want anders is het niet overzichtelijk zo! bedankt weer voor t antwoord