Moet het ff delen! Onze kleine vent heeft voor het eerst van 2130 tot 0530 geslapen! Ik schrok wel een paar keer wakker tussendoor, ben zo gewend dat hij tussen 0200 en 0400 komt voor een fles. Laten we hopen dat hij het nu vaker gaat doen, dat lijkt me super! Wordt voor mn gevoel alleen zo proppen om er nog 4 flessen in te krijgen vandaag..om de 4 uur dan moet het lukken maar hij laat er meestal 5 uur tussen..hoe zouden jullie dat doen? Wanneer sliepen jullie kindjes elke nacht door? groetjes een blije mama
Finn was net 10 weken toen hij begon door te slapen...fijn is dat he? Vooral ook omdat ik toen weer aan het werk moest en dus wat meer rust kreeg. Ik vond het toen ook behoorlijk proppen...ik probeerde echt om de 4uur te geven, of als ie even eerder wakker was iets eerder, zodat we niet teveel hoefden te proppen aan het einde van de dag...de laatste fles gaven wij standaard rond 22.30, dus ookal zat daar soms dan maar 3uur ofzo tussen...
Beide kids sliepen snel door maar dat wisselde daarna per nacht af. De jongste kwam met 2,5 maanden helemaal niet neer in de nacht (wel ingebakerd) en slaapt sinds hij 3,5 maand is niet meer ingebakerd van 18:30 t/m 06:00
Oja hoe je die flessen dan moet geven heb je weinig aan mijn advies. De jongste drinkt nogal weinig en als hij 600 cc drinkt in totaal is hij tevreden en wanneer hij dat krijgt maakt hem niet uit voor doorslapen betreft. Soms heeft hij zijn laatste fles om 17:00 of soms nog half uurtje eerder en dan slaapt hij ook tot 06:00
hey grappig noah heeft nu ook een aantal keer een nacht doorgeslapen en ik heb precies hetzelfde, word ik zelf af en toe wakker van; wat is het stil. Hij slaapt helaas nog niet elke nacht door. Als hij tegen zes wakker wordt ga jij er trouwens dan uit met hem na de fles?? Of slapen jullie na de fles weer verder??
hij kan dan niet gelijk weer slapen, we gaan dan een uurtje naar beneden. En daarna gaan we allebei weer slapen meestal. Vaak leg ik hem dan in beden ga ik eerstff douchen voor ik ook ga liggen.
Ok, ja hier lukt het de ene keer wel en de andere keer niet, maar meestal als hij dan niet wil slapen dan gaan ik of mijn vriend eventjes over zijn hoofdje aaien en dan valt hij toch na 10 min in slaap. Maar meestal is dat als mijn vriend de ochtenddienst heeft, hij wil dan doorslapen en probeert hem nog aan het slapen te krijgen, als het mijn dienst is sta ik gewoon ook op. Trouwens lukt het mij niet meer om dan daarna nog te gaan slapen, irritant is dat, maar ook omdat ik hem ontbeten en koffie heb gedronken enzo. In de zwangerschap deed ik heel vaak dutjes maar sinds de baby er is kan ik dat niet meer
Wat goed zeg! Hier ging het vanaf 5 weken al een hele nacht goed! (en blijvend). Om 23:00 uur de fles en om 6 a 7 uur weer. Hij kon toen wel al gelijk weer in bed, maar tegenwoordig blijven we ook 45 tot 60 min op met hem.
wel jammer dat je dan niet meer kan slapen! Ik knap er echt van op soms. Als ik echt moe ben ga ik ook gewoon na zijn laatste fles slapen rond 2130
oh dat doe ik wel ja na de laatste fles! Maar ik heb altijd een probleem gehad met in slaap vallen (voor de zwangerschap), dat duurt bij mij meestal een uur terwijl vriendlief BAF in 1x weg is haha. DUs ik ga meestal wel na de laatste fles al in bed liggen en dan val ik rond een uur of 23/23.30 in slaap (denk ik want ik weet natuurlijk niet precies hoe laat ik in slaap val) Ik bof wel dat mijn vriend in wisseldiensten werkt dus vaak kan uitslapen en dus de nachtfles doet, ook omdat hij dus wel in 1x in slaap valt na het geven vd fles. En dan doe ik de fles in de ochtend en blijft hij wat langer liggen.