Temp en ovu zeggen wat anders?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Truus21, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hallo dames,

Even een vraagje. Aan de hand van mijn temp zei FF dat ik CD25 mijn vermoedelijke eisprong heb gehad (rood gestippeld kruis).

Echter had ik elke keer negatieve ovulatietesten en dat vond ik vreemd. Maar ik dacht, temp zegt meer dan een ovutest dus dan zullen die ovutesten bij mij wel niet goed werken.

Nu doe ik net weer een ovutest om te kijken hoe en wat omdat die van gisteren ook aardig op weg was om positief te worden, zie ik tot mijn verbazing een knaltest!

Wat denken jullie? Zit mijn ei er dan nog aan te komen? Tempkaartje staat in mijn onderschrift. Nog klussen vanavond voor de zekerheid?

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    je temp ziet er indd naar uit dat er een eitje is geweest maar niet heel overtuigend.. ik zou vanaaf als het kan klussen en eventueel morgen ook nog.
    je kan beter het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk.

veel plezier ;)

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie.

Nee dat dacht ik dus ook. FF gaf in eerste instantie ook een gestippeld kruis. Nouja, voor de zekerheid nog klussen vandaag en morgen hoop ik dat het ook lukt.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook nog even voor de zekerheid klussen! Succes en veel plezier!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je voor je reactie! Ja gaan we zo ook nog even doen ;)

Jij kan bijna testen zie ik! Al ergens last van?

6. misa

misa Niet meer actief

Ja, morgen ga ik testen...! Kan niet wachten, maak mezelf helemaal gek! Ik heb me eerder ook wel eens gek laten maken door nieuwe dingen te voelen. Dus eigenlijk mag ik van mijzelf daar niet op letten. Maar stiekem doe ik het toch. Het enige wat me opgevallen is: meer pukkels (normaal 1 voor ongi), heeeeel erg rommelende darmen, en geen ongi pijn gehad van de week...!
    Pff, voor de afleiding gaan we maar ff naar de bios vanaaf!

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oeh spannend zeg! Ik duim voor je dat het raak is! :)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Misschien dat er nog iemand even naar mijn tempkaartje wil kijken? Want ik snap het niet meer. Is mijn ei nou wel of niet gesprongen?

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Niemand?

10. misa

misa Niet meer actief

Tja, ik heb eerder al gereageerd... Dus daar heb je niet veel meer aan. Maar ik blijf denken dat je ei op 24/25 is geweest.

Ik heb trouwens gisteren getest: negatief. Heel erg balen en ook dubbel, want ben nóg niet ongi.. Misschien morgen weer testen.

Succes meid!

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja ik denk het ook, maar kan die positieve ovutesten niet plaatsen op CD28 en 29.

Balen dat je negatief getest hebt! Hopelijk heb je te vroeg getest en heb je over een paar dagen een positieve test!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Verder niemand meer die nog even naar mijn tempkaartje wil kijken?

13. eeva

eeva Niet meer actief

Je eitje is zeker gesprongen :):):)
    Als je bij afscheiding E weghaald of veranderd in S, zal FF je ovulatie aangeven op CD 25 of 26 ;)

14. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie! :)

Ik heb de E weggehaald maar FF geeft geen kruis aan. Denk dat dit komt omdat ik wel op CD28, 29, 30 positieve ovutesten had en die ingevuld heb.

Als ik die positieve ovutesten weg haal bij FF dan geeft ie wel een kruis aan op CD25 (gestippeld) maar ik heb vanochtend ook weer een tempstijging gehad van 0.2 graden dus ik vraag me af, is CD31 mijn ei dan niet gesprongen?

15. eeva

eeva Niet meer actief

Ha,ha... misschien een nieuwe stijging na innesteling :)
    Ik had het ook toen ik zwanger was, een 2e stijging :D:D:D
    en ook ook mijn kaartje zette FF een gestippelde lijn :$ terwijl ik op 13DPO positief teste (kruis bleef dus gestippeld) ;)

Ik vind je kaartje er heel positief uit zien!!! Voel je al iets?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hmm okee dat zou mooi zijn natuurlijk! :D

Maar wat ik net nog even geprobeerd heb: voor morgen ook alvast een hoge temp ingevuld (36.5) en dan geeft ie dus een rood dik kruis op CD31..

Nou ja verder niet ergens last van eigenlijk, alleen gisteren heel de dag steken in mijn linker lies gehad, net of ze met een haald erin aan het steken waren. Volgens mij is dat nu over.

Fijn trouwens dat je mijn kaartje er mooi uit vind zien! Dit is mijn eerste ronde tempen dus heb nog niet zoveel ervaring ermee ;)

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Ik heb ook nog even naar je temp kaartje gekeken, kan je alleen denk ik niet echt helpen omdat di t ook mijn eerste ronde van tempen is. Ik denk dat als je de ovulatie testen weghaald ff je eisprong weer neerzet. En dan ws op dag 25. Ik weet dit niet zeker hoor!!
    Succes ermee
    groetjes

18. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je voor je reactie!

Maar dat klopt ook wat je zegt, als ik mijn ovutesten weg haal dan geeft FF een gestippeld kruis op CD25.

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Maar stel dat ik inderdaad CD25 mijn ei heb gehad, hoe kan het dan zo zijn dat ik op CD28, 29 en 30 positieve ovutesten had? Ze zijn overigens nu negatief weer hoor.

20. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    hoi truus21,

Ik ben ook net begonnen met temperaturen, daarom dat ik hier even mee lees. Mij is vertelt dat je je niet blind moet staren op de ovulatietest. Die kan namelijk met enige vertraging een positieve test geven. dus vertrouw je metertje!:) Toch doe ik ook ovulatietesten in combinatie met temperaturen, maar ik merk dat ik van die testen heel zenuwachtig word!haha! Ik zie dat je over 7 dagen mag testen!! Je temperatuur stijgt wel goed! Ik mag pas over 10 a 11 dagen testen! Spannend allemaal! Succes!

Deel Deze Pagina