Moet het ff kwijt. Ben echt zenuwachtig,ben net met mijn vriendin wezen shoppen,ze is dit weekend uitgereken dus ik grapte met een handoek dat ze daarrop kon gaan zitten....En wat denk je ik stop voor haar huis...BREKEN DE VLIEZEN...het was bruinig van kleur dus heb haar naar binnen gebracht de verloskundige gebeld en plat gelegd daar het kindje niet ingedaald is....Ben zo hyper nu,ken haar al vanaf baby dus echt spannend!
Jeetje joh dat is wel heel erg super spannend. Ben je nog bij haar nu dan? Vraag me trouwens wel af hoe je dat weer uit je stoel gaat krijgen Laat je weten hoe het afloopt?
Jeetje spannend! Ik weet niet hoe het zit met vruchtwater wat kleur heeft maar helder vruchtwater werkt echt superreinigend! Bij mijn 1e is mijn water gebroken toen ik net op de bank wou gaan zitten (dus bank onder) en wij hebben een lichte bank waar dus 1 vlek zat die ik er met geen mogelijkheid meer uitkreeg (vanish, shout alles geprobeerd) Nadat die plek dus was opgedroogd was de vlek ook verdwenen! Dus kan ook gunstig zijn dat het water in je auto is gebroken!
Nou bruin vruchtwater is bruin omdat de baby erin gepoept heeft...dus denk niet dat t in de verste verte nog iets met "rein" te maken zal hebben nu Dit is dus waar ik al die tijd dat Wendy niet was ingedaald bang voor was...op mn nieuwe bank of idd in de auto ofzo. Succes voor je vriendin. En spannnund!
ben nu thuis maar vind het zo spannend .....voorral omdat ik nu ook wederzijdse vrienden op msn spreek tegen wie ik niets mag zeggen :-$ natuurlijk,dus ben blij dat ik het hier even van me af kan typen........ach wat die vlekken betreft,ze zat dus ook echt op een handdoek ....
hahah geweldig van die handoek! ze zal wel blij met je zijn... hoever is ze? is het niet erg dat een kindje niet is ingedaald?
Kan me helemaal voorstellen dat je in spanning zit! Hoop dat het verder allemaal goed is met de baby, aangezien het vruchtwater niet helder is. Hoe ver is ze eigenlijk?
Opzich is het niet erg, ze moet dan wel liggen want anders kan de navelstreng langs het hoofdje naar buiten komen. Bij mij is de baby ook nog niet ingedaald, de verloskundige zei dat ik moet gaan liggen als de vliezen breken en meteen bellen en dat hij dan waarschijnlijk bij de weeen wel indaald.
Crisje, toen mijn vliezen braken was het doorzichtig met vlokjes, dus niet lichtgeel. En later toen Fay ging poepen werd het bruin/groenig van kleur.
Groen is poep en bruin is bloed..... Wat spannend zeg! Idd als de kleine nog niet ingedaald is meteen gaan/laten liggen.... Ben heel benieuwd of de kleine al geboren is..
nog niets dames.........wil volgens mij niet erg vlotten...........zodra ik het weet zal ik het zeker melden.......
Je ziet idd iets vlokkerigs erin. Ik was verbaasd dat t lichtgeel was, had kleurloos verwacht. Het is lichtgeel vanwege de urine van de baby zo werd mij verteld. Het is wel zo lichtgeel dat t nog doorzichtig is. Vreemd dat t bij jou dan doorzichtig (kleurloos neem ik aan?) was. Ieder kind plast toch? Al iets bekend hoe t afgelopen is?