een vraagje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by blommeke, Mar 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hallo meide ik heb pas mijn spiraaltje er uit gehaald en me cyclus is op gang.
    ik ben ongi geweest dus ik dacht nou actie dus ;).
    nu ben ik 10 dagen op weg en dacht gister van mmzzz misselijk en zo en ik ben humurig om alles en nou heb ik zelfs dat me borsten niet meer in me bh passen.
    nou had ik voor mijn ongie ook wel pijnlijke borsten maar ga er totaal niet van uit dat ik zwanger kan zijn want voor deze cyclus is het te vroeg en die andere keer ben ik gewoon ongi geworden en dacht steeds ppff praat het me zelf gewoon aan mar het feit dat me bh niet goed meer past dat kan ik me toch niet aan praten ?
    kan het iets met je ei sprong te maken hebben ?
    Of heb ik gewoon te vel gesmoept hahaha ;) ik ben ik gek aan het worden

knuff blom

2. roosje01

roosje01 Bekend lid

Mar 5, 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Ik denk dat het wel met je hormonen te maken heeft maar dat je nog niet zwanger bent. De tijd dat je je spiraaltje had, heeft dat spiraaltje hormonen afgegeven en hoefde jou lichaam dus niks te doen als alleen maar die hormonen te "ontvangen". Nu is je spiraaltje eruit en krijgt je lichaam dus niet meer een mooi afgemeten aantal hormonen binnen waardoor je hormoonhuishouden een beetje van slag kan gaan. Je lichaam reageert hierop en ieder lichaam doet dat anders... Ik kreeg heel erg last van buikpijn en pijnlijke borsten, maar (helaas) ben ik nog niet zwanger.

Succes en dat je snel zwanger mag zijn!

Share This Page