Help,mijn Zoontje kon de hele tijd maar niet slapen en was ook erg overstuur.Meestal moet ik dan even zijn vasthouden en een hand op zijn hoofdje.Hij heeft een erg diepliggende fontanel en per ongeluk heb ik m terwijl ik met mijn hand zijn voorhoofdje omklemnen wou (om zijn oogjes te bedekken)zijn fontanel dus lichtjes ingedrukt hij keek gelijk maar boven , dus hij voelde het wel . . .Wat denken jullie ?Is dit erg?Hij huildé natuurlijk al maar ik had m net rustig voor het gebeurde .Hij huilde ook niet daarna . . .Hij slaapt nu wel wat ik nu weer engvindbedankt voor het lezen en alvast voor je reactie
Ik denk dat het wel meevalt hoor! Heb het hier ook wel eens gehad...en het gaat allemaal goed hier! Zolang het niet hard is geweest en je zoontje nu gewoon als normaal doet zou ik me niet te druk maken!
Heel erg bedankt voor je reactie gelukkig is hij gewoon zoals altijd !Je kan jezelf soms gek maken he
Dat kan geen kwaad hoor,ik heb ooit eens per ongeluk mijn zoontjes hoofdje gestoten tegen een plank exact op de plaats waar het fantonel zat. Zo heb me nog nooit zo rot gevoeld zeg.