hoelang duurde jullie innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xnikkyx, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hallo meiden!
    ben erg benieuwd ALS je last van een bloeding hebt gehad hoe lang het geduurd heeft..!

ik heb namelijk 6 dagen wat bloed verlies gehad...vaak sávonds..dacht dat het weg was maar het begint nu weer een beetje! :(
    Kan pas over 3 dagen testen..maar weet niet of ik dit als innesteling bloeding kan zien!

liefs nikky

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    0 dagen..
    geen bloeding gehad.
    Dit komt ook weinig voor.

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb geen idee, ik heb ook geen bloeding gehad. Maar volgens de internetsites is het tussen de 5 en 10 dagen of iets dergelijks.

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bloedverlies hoeft niet te wijzen op innesteling. Ik verlies best vaak een beetje bloed maar dat is van de eisprong. Zoals Natasja al zegt: een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel.

5. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    bedankt voor jullie reactie's!
    ben er erg onzeker door geworden!
    ik moet pas van het weekend ongi worden, maar vorige week donderdag kreeg ik eerst oud bloed(bruin) toen wat roze slijm..en daarna heel donker rood bloed...meer proppen!..en voornamelijk sávonds...
    vind het heel erg vreemd!

6. Niet meer actief

Ik heb het een week gehad of zo, of iets langer.

Bij mij begon het ook tegen de avond, altijd als ik moest werken :p

Liefss

7. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hey,
    een week bloed verlies?
    dat heb ik dus nu ook...

8. Niet meer actief

K heb je een pb terug gestuurd ;)

9. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hahaha, zag ik net ja!heb je al een pb terug gestuurd!

10. Niet meer actief

:p k dan :D

11. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

daar ben ik ook benieuwd naar, ik heb dinsdag avond na het klussen een veegje bloed verloren :oops: . We schrokken ervan toen we bloed zagen. Het bleef daarbij. Zaterdag/zondag is pas mijn nod,wat kan dit nu zijn geweest?

xena87, verloor je veel bloed of veegjes?

12. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

En ik heb zulke zere tepels. En pijnlijke borsten, aan de zijkant. Borstklieren (zijkant) zijn ook heel erg opgezet :(: als ik al loop doet het pijn!

13. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    het klinkt vol belovend! :) ..
    ben benieuwd!
    ik zal even op internet google..daar had ik van alles gelezen over de innesteling..!
    weet wel dat je bloed kan verliezen zodra het eitje in je baarmoeder aan het nestelen is..

14. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Ja ik heb ook al gegoogled maar word er niet zo wijzer van, je leest verschillende verhaaltjes. Niet alle vrouwen hebben zo'n bloeding maar het kan zeker! De een meer als de ander. Ik heb ooit gehoord dat een vrouw de eerste 3 maanden 'ongesteld' was en gewoon zwanger bleek, ongelovelijk he. :) Maar achteraf was het geen menstruatie (maar wist zij veel) maar een bloeding van de baarmoeder.

Ben benieuwd, ik hoop in ieder geval dat het voor ons positieve tekenen zijn. ;)

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb helemaal geen bloed verlies gehad

dus ik kan je niet verder helpen meid

maar suc6 ermee

16. Niet meer actief

@ Wolkjuh:

Ik had een paar druppeltjes iedere keer, niet veel dus.

Het kon in een inlegkruisje iig :p

17. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik ben ook nieuwschierig of er meer meiden zijn die dit hadden! Ik heb nu al 4 dagen dat ik bruin afveeg.

18. MissTamara

3 jan 2008
    7
    0
    0
    Ik ben sinds 21 november 07 niet meer ongesteld geweest. Al is dit normaal voor mijn doen sinds ik in mei 07 gestopt ben met de nuvaring. Omdat mijn cyclussen soms wel 8 weken duren ben ik op aanraden van vrouwen van dit forum begonnen met monnikspeper. Dit heb ik nu 2 weken geslikt.

In de afgelopen weken wel een paar keer het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden, maar het zetten niet door. Daarna even kwa stoelgang 'verstopt' geweest(ja lekker :oops: ik weet het) dat heb ik meestal ook voor de menstruatie en daarna toch weer alles normaal. Tot gisteren, toen veegde ik wat bruin af en dacht ik dat ik ongesteld moest worden. Het is bij een paar druppels gebleven en vanacht en vandaag niets. Voel me vandaag wat grieperig en vanacht moeilijk in slaap kunnen komen. (net prinses op de erwt :) )

Vind al mij symtomen zo raar? Heb nog nooit een menstruatie van een dag gehad namelijk. Ook heb ik altijd krampen tijdens de eerste dagen van menstruatie en heb ik nu ook niet. Met de kerst en oud en nieuw heb ik twee zwangerschapstesten gedaan en die waren beide negatief. Daarna niet meer gestest en afgewacht tot mijn menstruatie weer begon met af en toe nog wat klussen ;) . Ik heb geen zwangerschaptesten meer liggen en vind het eigenlijk ook wat zonde om overbodig die testen te gaan verbruiken, maar ik vroeg me af of ik misschien toch een verlate innestelbloeding zou hebben gehad? Klinken mijn eigenaardigheden voor iemand herkenbaar?

19. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Wat grappig, je bent één van het bewijs dat het toch kan, een innestelings bloeding. :)

20. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hallo meiden!
    bedankt voor jullie reactie's..!super!
    ik kon het weer niet laten en ja hoor getest...
    negatief natuurlijk...!stom stom stom!

kan je ook beter niet doen..maar das de pest dat ik die testen in huis heb!

heb vandaag weer de etos zwanger worden pillen gehaald, zat er al aan maar was een maand geleden...dus ben benieuwd..hoor veel meiden dat ze werken...de eerste twee maanden niets, dus we gaan verder met klussen!

we gaan gewoon verder afwachten

Deel Deze Pagina