Hoi meiden, Het is een beetje raar om hier een topic te openen, maar ik heb echt jullie hulp nodig. [-o< Vanavond hebben wij een afstudeerfeestje van een vriend van ons en ik heb geen idee wat ik moet meenemen. Ik ben er al een week m'n hoofd over aan het breken en ik kom er niet uit. Hij is 22 en vertrekt binnenkort naar Hawai om daar te gaan werken. Ik moet het vandaag nog kunnen kopen en het moet wel een kleinigheid blijven. Wie heeft er een leuk idee? Alvast bedankt voor het meedenken! Groetjes, MWB
oei. ehm, ligt eraan welke studie? ik deed hbo'v en kreeg allemaal zuster dingen ehm, anders een leuk overlevingspakketje voor op hawaï? Met leuk wat nederlandse dingetjes erin? drop, hagelslag, beschuit etc? Mooi transparantfolie erin en een mooie rood,wit blauwe strik erom? kun je zo groot/duur maken als je zelf wil. is maar een ideetje hoor!
aan denken aan het koude kikkerland Nederland? zoiets als taliaa had beschreven? lijkt me een leuk idee
@Talia: hey das een leuk idee! Die ga ik zeker overwegen. Tja en wat de studie betreft, hij heeft in ieder geval Sanskriet gestudeerd en nog wat erbij, maar dat weet ik niet meer. Ik hou het niet meer bij ;o). Dus dat is wel lastig om iets passends uit te zoeken. En een boek ... tja vaak heb je al een boek he. Bedankt! Ff off topic, succes met je cycli. Ik zie dat je Primolut slikt. Goede wensen!
succes ermee idd, tja, sanskriet, dat is een taal?of zeg ik nu iets heel doms? anyway, daar weet ik niks leuks bij, nee. Ik vond zo'n: antiheimwee-pakket zelf erg leuk (om te geven dan he!) fototje van jezelf erbij en van de koningin, haha offtopic: dankdank, slik nu geen primu meer, was eenmalig. Maar helaas, maandag weer naar de dok..
@Talia: Sanskriet is idd een taal, maar niet een levende. Hij is Boeddhist, dus deze studie pas ook wel bij hem. Ik vind 't een heel leuk idee van dat pakket, dus dat gaat 'm worden. Ik ben al allemaal leuke dingetjes aan 't bedenken om erin te stoppen. off topic; succes hoor meid, ik heb ook Primolut geslikt en het had niet direct succes. Uiteindelijk ben ik wel weer spontaan gaan menstrueren, maar de gyn denkt dat ik in een vervroegde overgang zit ... dat is volgens mij onwijs zeldzaam
succes met je pakketje en een leuk feestje gewenst! off topic: oei, dat is wel erg minder ik ben ook best een beetje zenuwachtig wat de dok me gaat vertellen.. maandag ga ik meteen bellen