ik heb in mijn handtekening een ticker staan, alleen wil ik nog meer kwijt in mijn handtekening, maar ik kan mijn handtekening niet meer aanpassen. hoe kan dit ?
dit moet gewoon kunnen, waarschijnlijk moet je een stukje naar beneden scrollen, en zit je nu in het voorbeeld te kijken in plaats van t stukje waar je de handtekening aan kan passen. en anders eerst de tekst plaatsen en de ticker er later in zetten.
als ik dan kijk, kan ik alles aanpassen, biografie etc....alleen dus niet meer mijn handtekening...ik kan nu ook geen tekst eerst aanpassen
Ga naar gebruikersinstellingen. Dan iets naar beneden zie je 'instellingen en opties', en dan volgt het stukje 'handtekening wijzigen'. Succes!
hallo zp mederwerkers bij mij doet hij het ook niet. ik heb al van alles geprobeert. ik krijg ook steeds een foutmelding. terwijl ik bij veel mensen een ticker zie en daar onder nog 3 a 4 zinnen met text. zo als bij DarkAngel25 Vip Member. en zo als zomerrr ook een vip member. mvg
Welke browser gebruik je? Ik heb dit probleem alleen als ik Google Chroome gebruik. Banners kan ik met Chroome ook niet aanmaken. Met internet explorer of safari heb ik hierin geen problemen.
Het gaat niet om de banners aanmaken, maar dat ze hun handtekening incl tekst niet meer kunnen aanpassen. Het is inmiddels in de groep gegooid. Jullie horen zsm van een van ons,
Weet ik.. Maar handtekening wijzigen (kan niks selecteren, krijg geen knipperende cursor, alsof het op slot staat)kan ik ook niet als ik Chroome gebruik. DAARNAAST kan ik met Chroome ook geen banners aanmaken.. Op geen enkele site..
Ik heb inmiddels via pb al contact gehad met jackstory, ik denk dat het probleem lag bij de wens voor leuke kleurtjes en een ander lettertype in de handtekening. Wat men niet altijd weet is dat dus de kleurtjes en het gebruik van een ander lettertype meer leestekens in beslag nemen waardoor je dus gelijk niet zo heel veel meer kwijt kan.
Klopt hoor, je kunt maar een beperkt aantal karakters plaatsen. De code die je gebruikt voor kleurtjes en andere lettertypes etc telt ook mee. Lotte