Om eind maart 4 dagen weg te zijn samen met mijn vriend. Onze zoon is dan 10 maanden (+een week) oud. We gaan naar Lissabon, de tickets hebben we al geboekt. Het was een kraamcadeautje van mijn ouders (weekend weg naar keuze). Ik keek er heel erg naar uit, we hebben een hele tijd geleden al geboekt ivm lage ticketprijzen. Zoon gaat dan 4 dagen naar mijn ouders, als dit niet gaat gaat hij 2 dagen bij mijn ouders en aansluitend 2 dagen naar schoonouders. Toen we boekten vond ik het niet erg, zoon was toen 4 maanden. Maar nu hij 7 maanden is en echt laat merken dat hij weet dat wij zijn ouders zijn, en dat hij het blijste is als wij er zijn en wij het meeste troost bieden vind ik het zo lastig! Kan iemand me een hart onder de riem steken. Hij is wel vaker een nachtje bij opa en oma. Maar komt dan de 2e dag weer terug. Nu is het zaterdagochtend wegbrengen en pas dinsdagavond weer zien.
Kun je geen ticket bijboeken en hem lekker meenemen dan? Ik moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd, 1 nachtje vind ik genoeg.
Ik zou er ook (nog) aan moeten denken..... Ons meisje is zelfs nog nooit 1 nachtje wezen logeren. Dus aan mij heb je weinig denk ik!
Hoe oud was hij toen? Ik kan best wat dagen zonder Sem, tuurlijk ga ik hem missen, maar we zijn in Lissabon, nog nooit geweest dus genoeg te doen en genoeg afleiding. Ben alleen bang dat Sem ons zal gaan missen oid.
Ik ben in oktober een lang weekend weggeweest met mijn zusjes. Kids hebben me geen moment gemist, in tegenstelling tot mama . Toen ik terug was leek het net of ik een vreemde was. Trok wel snel weer bij gelukkig. De jongste was toen 9 maanden. Lekker gaan hoor! Voor jou is het veeeel erger dan voor je kind over het algemeen.
Een kind mist zijn ouders doorgaans minder dan andersom . Hier zijn de kinderen al vaker meerdere dagen bij opa en oma geweest (ook toen ze nog een stuk jonger waren) en die hebben het altijd veel te druk met verwend worden door opa en oma. Gewoon lekker gaan en er van genieten!
de eerste keer dat mijn zoontje bij opa en oma ging logeren vond ik verschrikkelijk en ging hem het liefst gelijk weer ophalen ....maar hij vond het geweldig en wilde niet meer mee naar huis hij was toen wel iets ouder net 1 jaar maar opa en oma zullen hem vast heerlijk verwennen en allemaal leuke dingen doen veel plezier en lekker genieten met zijn 2tjes
Toen mijn dochter 10 maanden was zijn mijn man en ik 8 dagen naar Thailand geweest. Dochter is toen bij mijn moeder gebleven. Zag er ook tegenop, maar het is allemaal goed gegaan.
Ons zoontje kan heel erg aan me hangen. We zijn een tijd geleden ook een lang weekend samen weg geweest en hij bleef bij mijn ouders. Hij vind het moeilijk om ons weg te zien gaan, maar verder heeft hij het helemaal naar zijn zin gehad.
Snap dat je er tegenop ziet maar als je eenmaal wegbent heeft hij er geen last van. Mijn zoon is ook zo en als wij in het Zicht zijn wil hij alleen bij ons zijn. Maar vervolgens slaapt hij als een roos bij opa en oma en heeft het heel erg naar z'n zin. Gewoon gaan dus! Lekker toch, er even uit.
Hier is onze jongste momenteel ook erg mama fan en ik zag ook tegen uitjes op, maar zodra ik uit beeld was, was het missen ook over. Gewoon proberen te genieten, Lissabon is prachtig!
Ons meisje ging voor het eerst logeren toen ze 4 maanden was. Ook ik vond het best moeilijk en had het er met mijn schoonmoeder over. Ze beloofde dat ze zou bellen als er wat was en veel foto's zou sturen. En als ik ze wilde ophalen kon dat ook gewoon. Het was maar 1 nachtje. Dus dat is misschien net even anders dan 4 nachtjes!
Wij kregen een soortgelijk kado van mijn ouders bij de geboorte van de oudste... ze is nu 2,5 jaar en we zijn nog steeds niet geweest! Kleine broer is nu een halfjaar. ik hoop nu wel er ook rond een maandje of 10 aan te te zijn hwm twee nachtjes alleen te laten bij oma...
Je ouders zullen vast heel veel plezier met hem gaan maken en als hij er al vaker geslapen heeft zal dat vast wel goed komen! Alhoewel ik je gevoel snap hoor.. Wij gaan in maart 3 dagen/nachten weg en ik vind het dan ook even slikken om mijn dochter zo lang niet te zien maar ik weet zeker dat ze het hartstikke leuk zal vinden bij opa en oma!
Gewoon gaan, Lissabon is echt prachtig en de kleine word lekker verwend door opa en oma. Jij mist hem meer als hij jullie. Genieten gaan van de prachtige stad en het lekker eten in Lissabon
Ik ben daar ook niet goed in en die van mij zijn 2,5 en 4.....! Eén a twee dagen vind ik soms heeeeeeerlijk! Maar we hebben 1x drie dagen gedaan. Oef heftig! Maar soms ook erg nodig om samen te zijn, uit te slapen en dingen te doen waar je je kinderen niet goed bij kunt gebruiken. Tip: genoeg plannen en te doen hebben!
Ik vond het ook moeilijk de eerste keer maar het ging helemaal prima (oudste zoon was toen 4 maanden). Nu mijn jongens ouder zijn (4 en 5) vinden ze het alleen maar leuk dat ze bij iemand gaan logeren. Dus binnenkort gaan we weer eens een weekendje weg plannen met zijn tweeën. Komt goed. Gewoon lekker gaan en genieten.