Hallo dames! Sinds gisteren weten we dat we een jongetje krijgen super leuk natuurlijk, maar o jeee.... Nu de zoektocht naar een naam! Wat we wel oké vinden: Job, Raf, Huub, Cas, Mik, Noam, Wout, Sill, Loek, Kobus /Kobe, Jørn, Jelte, Gijs, Stijn... Wat vinden jullie van deze namen? Maar voor mij zit de naam hier nog niet tussen! Dus... Hebben jullie suggesties?? Kort, krachtig, Nederlands... Groetjes!
Wat een verschillend lijstje, Cas vind ik de leukste maar toch een beetje een afkorting. Tuur Dex Nimm Faas Joep Thijs
Allemaak wel leuk maar ik raad Jorn met de vreemde o echt af. Waarom een letter gebruiken die de Nederlandse taal niet kent? Levert denk ik een hoop problemen op.. Favoriet bij mij is Stijn, blijft leuk!
Sem Sill (had je zelf al ) Thijs Tijl Ruben Rick Tom Tim Bas Teun Mees Jur/Jurre Luuk/luc Lux Nick Vic/Vik Noah Kjelt Kyan Max Lars Finn Fedde Koen uit jou lijstje vind ik leuk: Cas, Sil en Raf
Job, Cas, Jorn, Gijs, Stijn vind ik leuk uit jouw rijtje. Hier nog wat ideetjes: Siem, David, Jacob, Guus, Mees, Noah, Jonas, Jonah, Ben, Noud, John, Chris, Joep, Roel.
Job, Raf, Huub, Cas, Mik, Noam, Wout, Sill, Loek, Kobus /Kobe, Jørn, Jelte, Gijs, Stijn... Wat een leuk lijstje zeg! Wout, Jelte en Noam vind ik het leukst. Ik zou Jørn niet zo schrijven maar eerder als Jurn of Jörn. En Mik als Mick en Sill als Sil. Abel Bas Bram Daan Giel Hidde Ivar Ivo Jelmer Jelt Jens, Jent Jesse Jim Joep Jop Jorrit Jos, Josse Julan Juul Jurre Kars, Karst Kai / Kaj Kees Koen Lars Lev Lex Loet Luuk Mart Mats / Mads Max Mees, Maas, Moos Melle Menno Nanne Niek Olaf Pelle Pim Raaf Roan Roek, Roef Roel Ron Sam, Sem Siem Sjoerd Sjors Stef Sten Stian Sybren Teun Thom / Tom Tibbe Tiemen Ties Tijs / Thijs Tobe Tobin Twan Ward Wiebe Wietse / Wytse / Wietze / Wytze Wim Wybren
Ik vind Cas en Stijn erg leuk van jullie lijstje. Andere ideetjes: Ravi Xavi Tobe Ruben Rune Niek Niels Luuk Dion Deon Leon Mart Mats Guus Levi Jurre Siem Mink Koen Joos Jens
Wat een leuke reacties allemaal! Jørn word zo gespeld door mijn iPad.. Heerlijke autocorrectie! Is indd gewoon jorn. De rest hebben we qua spelling nog niet echt over nagedacht! Maar ik zie echt al leuke aanvullingen! Vanavond eens aan manlief voorleggen!
Ha Jughi, wat leuk een jongetje! Van jouw lijstje vind ik Noam het leukst, maar dat is nou niet persé de meest hollandse naam die er tussen staat. Verder evt. nog: Noud Ties Siem