Linnaeushof leuk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Amethist, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn kinderen zijn geen attractiepark kinderen. Helden op sokken zijn het, vinden alles te spannend en willen nergens in. Een attractiepark is dus niet aan ze besteed.

Nu zag ik pas op tv een reclame van Linnaeushof. Een (hele?) grote speeltuin.

Wie kent het, is er wel eens geweest? En is het leuk, voornamelijk dus voor kinderen die niet van attracties houden?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    Ik vind het leuk, het is inderdaad een grote speeltuin. Er zijn wel attracties zoals een kartbaan en een treintje wat rondrijd, maar hoofdzakelijk gewone speeltoestellen. En een springkussen. Er is ook nog een apart gedeelte met een buitenzwembad met allerlei speelattributen, maar daar zijn we niet geweest.
    Ik vond het wel aan de prijzige kant, en voor ons ook erg ver rijden. Maar voor een keertje als 'vervanging' van een attractiepark vond ik het wel leuk, nou ja de kids hebben zich goed vermaakt, dus ik ook:)

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dochter is er laatst geweest met m'n schoonvader en vond het heel leuk. Zeker als het lekker weer is want er is ook een waterspeelplaats.
    Het is verder idd een grote speeltuin met vanalles, ze hebben wel wat attracties maar geen snelle achtbaan ofzo.

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ja is leuk. gewoon een grote speeltuin

5. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind de linnaeushof ook erg leuk. Er zijn heel veel speeltoestellen, voor zowel grotere als kleine kindjes. Ook een klein verkeerspark met trapauto's en er zijn waterfietsen. Binnen hebben ze ook nog wat dingetjes, zoals trapauto's in de lucht (op een soort monorail), lach-spiegels etc. Het is een goede mix van speeltoestellen waar je iets meer voor moet durven (bijv. een soort kabelbaantje over het water en dingen die de hoogte in gaan) en de wat 'tammere' reguliere speeltoestellen.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja echt heel leuk vooral met mooi weer zoals nu.... Lekker in het buitenbadje spelen. Tenminste zijn water speelgoedstellen maar echt leuk....
    Ik denk ideaal voor jou kindjes als je zegt dat ze veel dingen spannend vinden. Dit is echt een grote speeltuin met een extraatje.

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Thanx voor de reacties meiden. Klinkt dus inderdaad wel als iets dat geschikt zou zijn voor mijn kinderen!

Deel Deze Pagina