linnaeushof

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lotjebobje, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Hallo iedereen

via het werk van mijn man kunnen wij goedkope kaarten krijgen voor atractieparken

nu staat er dit jaar dus het linnaeushof tussen
    het lijkt me dus erg leuk om daar heen te gaan mijn dochtertje wordt in juni 1 en ze zal dus waarschijnlijk ruim 1 zijn als we daar heen kunnen

zijn er mensen die het park kennen en is het wel leuk/ geschikt voor die leeftijd.:)

2. sabinu

sabinu Actief lid

4 nov 2009
    246
    0
    0
    -
    hey,

ja ik woon er best dichtbij, het bestaat al heel lang, ik ging er vroeger zelf ook heen.

8 maanden is misschien nog wel een beetje jong, het is zegmaar echt een grote speeltuin, met veel glijbanen, tunnels, springkussens een treintje etc. ma het is al 5 jaar geleden ofzo dat ik er voor het laatst was. dus wieweet:)

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier een dochter van ruim 1 en die heeft echt nog niets aan dat soort parken. Ze begint nu dieren leuk te vinden en naar te kijken. Dus ik vind een dierentuin voor deze leeftijd al heel wat. Maar ik ken het park verder niet; maar als het is zoals Sabinu zegt denk ik dat ze er weinig aan heeft...

4. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    heel erg bedankt dan wordt het denk ik toch de dierentuin

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Is echt een super leuke speeltuin maar zou inderdaad ook nog een jaartje wachten en dan is het nog overweldig voor die kleintjes. Ze hebben een gedeelte voor peuters maar ik weet nog goed dat we daar met mijn zoontje geweest zijn was ongeveer 2 en half jaar oud. We zijn na 2 en half uur weggegaan het ventje heeft zo enthousiast lopen rennen dat hij helemaal versleten was. Sliep al in de auto voordat we van het parkeerterrein af waren.:D

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Hier is eigenlijk de kinderboerderij op de hoek al heel wat (maar goed, daar mag ze dan ook tussen de reuzenkonijnen zitten!)

Deel Deze Pagina