Wat lust jij nu niet meer?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kiekies, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Naar aanleiding van een ander topic wat je eet nu 1 wat je dus niet meer moet.

Ik lust absoluut geen gesmolten kaas meer. Wordt daar zo mega misselijk van. 1 pizza puntje en ik lig op bed.

2. Miertje89

Miertje89 Actief lid

Jan 6, 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe het nu zit, maar in die eerste misselijke 16 weken heb ik heksenkaas afgezworen (dat knoflokerige spul voor op toastjes en komkommers enzo) en lasagne staat me ook tegen... Kans is groot dat ik het nu prima weer kan eten maar ik heb het nog niet willen proberen eigenlijk :p Bij de gedachte aan heksenkaas alleen al kon ik echt gaan kokhalzen!

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Rivella en Ardennen boterhamworst. Why?

4. Smeerworst! Alleen van de lucht moet ik al bijna overgeven.. Nu mag je tijdens de zwangerschap ook niet teveel smeerworst, dus dat scheelt weer :p

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

May 7, 2010
    1,293
    5
    38
    Koffie. Mijn maag draait zich al om als ik aan koffie denk. En voor de zwangerschap dronk ik zo zes koppen per dag :) was even flink afkicken dus.

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Pastasaus!

7. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heelveel staat me tegen. Ik lust geen warme maaltijden, niks wat sterk smaakt eigenlijk. Vooral tomatensoep staat me vreselijk tegen. Koffie kan ik niet eens ruiken (terwijl ik een junkie ben normaal). Ik leef al ruim een maand op praktisch alleen brood/crackers met ofwel kaas ofwel appelstroop. Heel af en toe (wel warme!) spinazie, maar alleen heel fijngehakte :( . Verder lust ik qua drinken alleen dingen waar melk doorheen zit. Dus ik maak vaak chai, en ik drink verder HEEL veel glazen volle, ijskoude melk. Hmmm. Bizar, zwanger zijn.

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Grappig, vind dat nu juist weer lekker op een toastje. Pas de laatste weekjes hoor ;)

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lust gelukkig alles weer. Maar die eerste 14 weken walgde ik zo'n beetje van alles wat gezond was en kon ik alleen patat en pannenkoeken waarderen. En wit brood met kaas of chocopasta.

10. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

Nov 15, 2013
    222
    36
    28
    Thee, dronk sloten....nu brrr liever niet

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Vlees... Gatver! Vooral rundvlees en kip.

12. violetta

violetta Niet meer actief

Aardappels en gebakken vlees vallen zo slecht. Smaken ook niet en vind vies ruiken ;)

13. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Gebakken kip, kipfilet....die lucht de smaak brrrrr

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Appelsap. Dronk ik eerst heeeeel veel. En als ik er nu alleen maar aan denk word ik al misselijk.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vlees inderdaad en dan vooral kip...

16. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Ik word nergens misselijk van, maar de gedachte aan kip alleen al! En dan vooral kipfilet en saté. Een kipschnitzel gaat er dan wel weer in.

17. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    zoveel zoveel :D

waar ik echt van walg nu

thee
    koffie
    chocolade
    snoepjes / koekjes
    warm avond eten waaronder vooral een walging voor rijst BAAAAAAAA wat goor ble ble ble ble
    kauwgom AAAAAAAA jakkie baaaa
    biefstuk ( BURP iiiiiiiiiiiiiiiiiii)

:D hi nou hopelijk wordt de lijst niet erger ,dit lust ik vanaf het begin al niet meer en zo nu en dan komt er plots wat bij wat een week of twee aan houd en dan plots weg is

xx

18. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik drink normaal gezien snel een liter koffie per dag en nu word ik al misselijk gewoon van de geur...
    Verder geen sterke kazen, geen bonen, geen zure dingen.
    Het verschilt van week tot week. Tot vorige week teerde ik op pasta en stokbrood met kaas en nu moet ik er niets meer van hebben. Nu tomatensoep, mmm.
    Bij mijn vorige zwangerschap zweerde ik bij chips (pringles) en sinaasappels en nu kan ik ze niet ruiken of zien.

19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    #19 Rylie, Jul 11, 2014
    Last edited: Jul 11, 2014
    Worstenbroodjes. Ieeeeewwww. Alleen de gedachte al. :(

Zoute dropjes. ( mag je al nie zo veel) maar bah en ik vond dat zo lekker.

Ik laat heel veel eten staan niet omdat ik het niet niet lekker vind maar wordt er zo ziek van.
    Dat is echt een hele lange lijst.

20. Humava

Humava Niet meer actief

Broccoli blegh!!

Share This Page