Oh wauw!! Menino lindo!! Wat een mooi moccapuntje met zijn mooie rechte haartjes nu nog ben benieuwd over 1 maandje hahaha En jij straalt helemaal mooixxxxxx
Dankje Ja ik ben ook zo benieuwd naar die haren van hem. Eerst bleef het gewoon stijl, maar nu al helemaal niet meer als het nat is. Als die op je arm heeft gelegen en gezweet is het helemaal gekruld en ook als hij in bad is geweest (vooral wanneer je zijn haar droog maakt). Hoe begon het bij jou prinses, die krullenbos?
Hahaha idd eerst helemaal recht. En ook begon het met na het badje te krullen. Is geen haar uit gevallen. En nu is het super kroes. Ik heb wel vanaf dag 1 met de kam gekamd zodat ze eraan gewend raakte en nu blijft ze ook zitten als ik ze vlecht. Xxxxxx
Dan ben ik echt heel benieuwd naar zijn haren. Maar gok zo dat het ook krullen/kroes wordt. Ik heb wel heel stijl haar, maar kroes komt vaak wel terug. Yeahh Soms lijkt het ook wel wat pluizig, maar de volgende dag weer gewoon stijl. Wanneer ongeveer kwamen bij haar de eerste krullen? Ik lees later verder, even eten enzo Boa noite! xxxxxxx
De echte krullen bij 3 maandjes zoiets en dat kroes haar kwam rond 8 maandjes. feliz noite!! Ik ga lekker hangen op de bank
Hihi dank jullie wel allemaal. Maar het mooiste is dat vandaag bij de kinderarts bleek dat hij op en top gezond is, heel alert en goed ontwikkelt. Yeah