Ik zou met deze klachten ook eerder aan spastische of prikkelbare darmen denken. Wat het ook is: een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad als je je anders voelt dan anders. Een lintworm klinkt misschien eng ("iek, een beest in m'n lijf") maar de behandeling is vrij eenvoudig.
Zou me ook niet druk maken om lintworm. Misschien iets met je darmen maar de kans op lintworm hier is zo ontzettend klein dat ik niet per direct panisch zou gaan doen. Heb ooit iemand op tv gezien die voor een proef een lintwormen eitje in had genomen. Trust me hij had niets door op de witte sygmenten in de wc na maar die worm was grooooot. Verder heeft hij er niets van gemerkt alleen wist hij er van.
Ranzig. Ik heb een keer gehoord dat je dan elke dag hetzelfde moet eten. Bv een appel en daarna een koekje en als je dat op een dag niet doet, komt die worm er uit kruipen weet niet of het onzin is hoor hahaha.
Volgens Hans Teeuwen komen aarswormen op geluid af en moet je een klein speeldoosje onder je anus afspelen en dan komen ze er uit. Verder zijn het waarschijnlijk je darmen die bewegen. Wat eet je allemaal op een dag? Misschien eet je gewoon te weinig of verkeerd?
Hahaha vroeger hielden ze een sterk geurende ui onder je neus en kwam hij er uit je neus uit. Echt waar ons pap heeft daar foto's van. Bah
google niet teveel je komt de meest rare dingen tegen... je zegt zelf veel te eten.. dus ook je darmen zijn constant in werking.. het niet aankomen kan ook gewoon je bouw zijn... ik kan alles eten wat ik wil maar kom ook niet aan...
ik zou gewoon een wormenkuurtje nemen baadt het niet dan schaadt het niet kosten bijna niks bij de kruitvat of etos
Schildklier die te snel werkt? Kun je ook moe van worden. Ik heb het nl. als mijn medicatie te hoog is, krijg ik hartkloppingen e.d. en word ik ook moe (mijn schildklier werkt te traag).
Klinkt toch logisch Wat ik me wel afvraag bij dat verhaal is of die worm nou uit je mond of kont komt kruipen lol
Klopt, ik heb het ook een keer gezien. Hield hij een soort dagboek bij. Hij liever dan ik Maar ik zou me ook niet zo druk maken.