Weet niet of hier al een topic van is, maar ik baal er flink van.. We hebben een pluspakket van KPN, maar 24 januari moet je gaan betalen voor het terug kijken van rtl programma's erg jammer!! Is dit bij andere ook zo geregeld, ik denk anders dat ik ga overstappen..
Is bij Ziggo ook het geval. Ik kijk dus terug via internet of download het. Dat is wel gratis Ik ga echt niet betalen om iets terug te zien en dan natuurlijk ook nog reclame erbij krijgen die je niet door kan spoelen. Voor android heb je trouwens een app van rtl gemist
Kreeg er gisteren een brief van. Kan kpn niks aan doen, rtl wil het niet meer gratis aanbieden. Bij elke provider stoppen ze ermee.
Jammer dat de bedrijven dat nu niet meer kunnen aanbieden.. daar sluit je natuurlijk niet zo'n abo voor af. Zullen ze veel verlies op draaien denk ik. Wij hebben niets met van die pakketten, dus ik kan er verder niet over meepraten.
Ik wou net zeggen. Als het bij KPN is en bij Ziggo, dan zal het wel aan de zender liggen. Ik vind sowieso dat RTL veel programma's toch betaald op Uitzending gemist zet. Veel populaire programma's kosten al een euro per aflevering of zo, maar wij kijken bijvoorbeeld Brandweerman Sam met onze zoon en die is gratis. Balen als dat nu wel ineens betaald wordt.
door dit bericht heb ik vandaag de plus pakket stop gezet. alleen als ik nu iets wil opnemen kan ik niet meer 5min ervoor en 5min erna doen pfff
Had kpn toevallig aan de lijn toen het net bekend was en ze zei al dat ik nog bericht zou krijgen. Rtl trekt zich terug en daar kunnen ze niks aan veranderen. Wij hebben gelukkig het kidspakket dus brandweerman sam is hier sowieso gratis.