haj meiden ik heb een zoontje van 6 weken en 2 dagen hij poept maar 1x per dag na het poepen drinkt iej twee x goed zijn fles leeg maar hoe veder in de dag hoe minder hij drinkt kom denk ik gewoon omdat ie vol zit, maar wat mijn vraag is hoe vaak poepen julliej babys op een dag. zijn ontslasting is niet dik gewoon zoals het hoord. aan eind van de dag zit iej zo vol als ij dan nog niet gepoept heeft dat als het voedtijd is dat het er bijna niet meer ingaad en dan nog veel spuugt wat er in gaat komt de helft er uit. groetjes jaimy
Thomas van mij heeft dat ook een tijdje gehad, poepte hij gewoon 3 dagen niet. Maakte me toen ook super zorgen, blijkt dus niet nodig te zijn. Las later op internet ergens dat baby's als ze zo klein zijn gewoon niet elke dag hoeven.
wij merken dan echt dat hij vol zit en moeilijk drinkt en vaak veel spuugt na en tijdens de vles. bedankt voor je reactie
Die van ons poepte de eerste maanden maar 1 x per 1 a 2 weken. Vroeg me in het begin ook wel af of dat normaal was, maar dat was het blijkbaar wel. Nu heeft ze ook andere voeding en komt het vaker.
Demi poept altijd maar 1 keer per dag. Is ook meestal aan de dunne kant maar volgens de HA kon het geen kwaad zolang het maar 1 keer per dag dun is.
Ja, bij Jelle was het soms ook een week niet. Zeker niet elke dag in ieder geval. Niks mis mee hoor. Maar goed, dat is ook bij elk kind weer anders waarschijnlijk; als jij het idee hebt dat je zoontje er last van heeft zou ik inderdaad eens vragen bij het CB.