avond op spoed: wat een emoties :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sanneke1982, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Hi ladies,
    Gisteren omstreeks 16.30u belt onthaalmoeder dat mn kleintje zo erg ziek is. Slap, bleek. Hij had rond 15u heel veel (groenig) slijm overgegeven in zn bedje. Blijkbaar slijm dat ze nog nooit gezien had maar erna ging het wel met hem dus belde ze me niet op. Maar dus wat later was hij gaan liggen op de speelmat en was hij heel flauw en had geen krachten.
    Rond 17u naar spoed gereden op advies van de dokter. Wat een emoties onderweg. Hij viel echt "uit", hij reagereerde niet, zijn oogjes waren glazig en diep, hij staarde voor zich uit maar soms vielen zn oogjes dicht. Ik was bang want hij zag enorm bleek en was zwaar omdat hij zich liet hangen. Er zat geen fut in en normaal is ie net enorm actief/speels/goedlachs/happy/sterk..
    Diagnose = gastro entheritis. Maar dit lijkt me raar, vanwaar die reactie (allergische op vis die hij s middags gegeten heeft denk ik?).
    Dokters hadden geen aanleiding, maar dus wel diagnose. Vandaag tweede doktersadvies. Heeft deze nacht (mochten rond 22u naar huis met hem) veel diarree gehad, vanmorgen beetje overgegeven van flesje maar is redelijk hersteld. Nog heel moe en heeft gisterenavond dus enkele uren aan baxter gelegen. Vanmorgen badje gegeven en hij was actiever, speelser en voelde zich precies al beetje beter.
    Mama en Papa heel bezorgd, oververmoeid en dus heel non-productief vandaag. Ik ga zo dadelijk weer naar mijn kleine zoontje.
    Zo heb je weer eens het besef wat dat kleintje toch voor je betekent... :(
    Wou het even kwijt, het moest van mn hart.
    xxx

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Jeeetje zeg wat moet dat schrikken zijn!!! pff!
    Beterschap daar! Gelukkig gaat het al wat beter!

3. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, kan mij voorstellen dat je geschrokken bent, fijn dat de onthaalmoeder hem zo goed in de gaten houdt.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    poehee, dat is echt wel schrikken zeg!
    Hoop dat het herstel zich doorzet!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wat zullen jullie geschokken zijn! Hopelijk knapt hij weer snel helemaal op.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

klinkt mij meer als een shock in de oren (voor zover je er zo iets over kunt zeggen ;) ).. wat goed dat je oppas zo goed oplette en gelukkig gaat het weer beter!

7. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Brrr..... wat je zelf al zegt, je beseft je op zo'n moment nog maar eens extra goed wat je kleine voor je betekent. Veel beterschap voor hem!

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat akelig, sterkte en beterschap!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sjee zeg dat is schrikken, wens jullie heel veel sterkte en beterschap!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beterschap gewenst!!

11. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Thanks voor jullie reacties. Intussen is ons kleintje al veel beter.
    Dokters zeiden dus dat het gastro-entheritis is maar heb mn huisarts toch ook laten komen voor 2de opinie. Dat bewusteloos gaan, wegdraaien met oogjes, grijs-grauw zien en blauwe lipjes zou een vorm van stuipen geweest zijn.
    Ik blijf erbij als moeder-gevoel.. Volgens mij was het echt een reactie op de vis die hij s middags gegeten heeft. Dus bij deze schrap ik het van zijn menu (ook aan onthaalmoeder gezegd) en laat ik hem later testen of hij er allergisch aan is.
    Dit wil ik geen 2x meemaken... zucht!

Hebben jullie kindjes al stuipen gehad? Of kennen jullie iemand die het heeft meegemaakt? leek het hierop?

Groetjes

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik heb wel een stuip bij een kind mee gemaakt maar was toch anders.

Mijn zoontje lag op de bank met koorts en had al een zetpil gehad. En had echt hoge koorts. En ik draai me om en toen draaide ze ogen weg schuim op ze mond schokken met z,n lichaam geen contact meer kunnen maken nergens meer opreageren. Dit alles heeft zeker 15 min geduurd.

Ook hij is er boven op gekomen na een paar dagen ziekenhuis bleek het rotavirus te hebben.

Deel Deze Pagina