AAAH! Alles is statisch!

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Worden jullie ook zo gek dat altijd in de winter alles statisch is? Ik word echt knettergek, als ik van de bank op sta, zou die van ellendigheid zowat aan m'n kont blijven kleven.
    Of als ik me vriend een kus wil geven, dan springen de vonken letterlijk over :).
    De kat durft niet eens meer in de buurt te komen van de bank, want wanneer wij hem willen aaien krijgt hij eerst een schok, waarvan zijn haren bijna letterlijk overeind komen te staan.

En dan je haren.... :confused: ik lijk wel een Einstein!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahhaa hier ook zo erg, sommige mensen zijn er gevoeliger voor dan anderen maar het ligt ook heel erg aan je kleding/schoenen. Ik krijg op mijn werk iedere keer een schok als ik bij de kast met dossiers komt (en dat is aardig vaak ;) )

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hahahaha ja hier ook zoveel last van youame hoeft maar langs me heen te lopen en haar haar staat recht overeind
    de kat krijgt ook regelmatig schokken en dice ook ook hier springen de vonken letterlijk over als ik mijn vrien ene kus geef

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier valt het gelukkig mee hahaha!
    Af en toe wel als ik de kat aai dat we dan een schrok krijgen van elkaar hahaha!

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :) heb er persoonlijk niet zo heel veel last van maar vind je manier van beschrijven wel grappig :)

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hier ook hoor!

Vooral bij mijn vriend...die is heeeel erg voorzichtig geworden nu...alles wat hij aanraakt geeft hem een schok! Je hoort ook gewoon het geknetter dan! :)

7. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Soms als wij de laptop aanraken, dan blijft hij maar schokken geven. Wil je niet ge-electrocuteerd worden, dan moet je echt los laten...

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Haha,ja,heb ik ook last van!

9. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Hier ook alles statisch!
    Soms zelfs als ik mn vriend een kus geef, dan knettert t! En mn haar en dat van mijn zoontje staat ook regelmatig overeind hahaha, zal wel aan het weer liggen denk ik, heb t namelijk vaak in de winter.

10. moonlight159

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Maar in de zomer heb ik het ook vaak.....van die lekkere plastic tuinstoelen of als je de auto aanraakt....

11. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Op mijn werk raak ik de wcdeur eerst met mijn elleboog aan en dan pas de klink. Ha ha! Je raakt er zo aan gewend. Je doet het voortaan overal op die manier (ziet er wel een beetje vreemd uit, net of je de klink niet kan vinden ha ha)

Over het aanrecht nog maar niet te spreken. Daar moet ik ook moeilijk doen voordat ik hem met mijn handen aanraak. Zelfs via het water krijg ik een schok!

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier is het vreselijk! kan mn haren niet wegvegen zonder dat het overeind gaat staan! dacht dat het van de kruitvat haarkleuring kwam. dat heb ik vlak voor dat het begon gebruikt. ik probeer nu van alles maar niks helpt zelfs wax niet. ik blijf statisch.
    was pas in bed de kat aan het aaien (was donker) en je zag gewoon de hele tijd vonkjes en je hoorde het knetteren. echt gewoon niet grappig meer! geloof dat ik de helft vd tijd met mn haren recht overeind rond loop.
    maar ben blij dat ik nu de enige blijkbaar niet ben! :D

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Yup had ik ook (naja had...nog n beetje) en ben BIJZONDER blij dat ik die 35 cm haar nu kwijt ben (zie mn topic over haarwensen) want ik kwam er ECHT niet meer doorheen met niks niet. Van het kammen werd het nog statischer als het al was en de klitjes sprongen spontaan weer in mn haar zodra ze eindelijk bij de kam weg waren. Ik knetterde gewoon over heel mn hoofd en rug als ik mn haar over mn schouder gooide :confused:
    Ik durf de auto nu nog niet aan te raken want ik (en mn oudste trouwens ook) krijg altijd n schok.
    En dat met die kat herken ik heel erg. Heb ook zon knetterkat gehad :)
    En dan die alleen...de andere was nooit zo erg. En die wel statisch was...of ik of hoe het ook zat, keek me dan altijd helemaal beduvelt aan alsof hij wilde zeggen "waarom doe je dat nou! Ik misdoe toch niks!" Met van die grote gele ogen weet je wel :)

14. Writer

Writer Niet meer actief

heb ik ook , gelukkig niet zo vaak , ligt aan wat voor kleding in draag , en bank , tv durf ik niet schoon te maken met gewone keuken rol ,maar hele dikke doek overheen haha

maar ik heb ook welles in zomer hoor , mij haren , auto aanraken , , soms durf ik mij zoontje ook al niet aan te raken :( :)

15. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik heb het ook heel erg met de katten, maar met kattenoortjes heb ik dat echt altijd, zo zielig

16. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik heb er ook verschrikkelijk last van!

Ik heb op de site van zo'n autowinkel (ik kan gewoon echt niet meer op de naam komen op dit moment, en het is zo'n bekende) een sleutelhanger gekocht, een antishocker.
    Die hou ik in m'n zak, en raak ik aan voordat ik iets anders (m'n vriend, kat, auto, etc) aanraak.
    Helpt heel goed, gelukkig, ALS ik eraan denk om 'em eerst aan te raken!
    :D

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Irri he komt door het weer, en de stof wat je draagt.
    Ik heb als het vriest ook vaak verstopte oren :confused:

18. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
  19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi, bij mij en mijn vriend springen de vonken er ook af :) En onze hond is ook statisch geladen: als je haar aait knettert het ook.

Van mijn haren heb ik gelukkig geen last meer sinds ze korter zijn. Ik heb er elke dag gel in, helpt iets beter dan wax vind ik... Behalve als ik iets met wol aan heb, dan steekt alles :D

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    dat je nog wol durft te dragen nu! :p

Deel Deze Pagina