Lip smackers

Discussie in 'De lounge' gestart door Sewgirl, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb hier nog een hele bos liggen, ze verkopen alle smaken bij de Claire's... :)

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wahahahaha ja ja die ken ik
    heb ik nog wel een goede grap over! hihi

Ik schepte altijd op dat die zo lekker waren en weet ik het wat. ik had dat ding in de koelkast gelegd want hij was een beetje erug zacht geworden in mijn broekzak.
    Me broer {6 jaar ouder!} zag zijn kans en heeft er een stuk vanaf gebeten.
    Dus ik kreeg later te horen dat die dingen mega smerig waren!
    hahahahahahahaha ik heb hem echt uitgelachen, en boos dat ik was! hihi

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, dat ken ik ook nog wel..

Ik had watermeloen en cassis geloof ik.. Was echt een grote rage bij ons op school.. :D

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    zag ze pas nog bij de kruidvat liggen!

5. sinada

sinada Niet meer actief

Die waren geweldig. Heb geloof ik alle smaken wel gehad. Geen aardbei dat vind ik vies hahahaha.

6. mona23

mona23 Niet meer actief

klinkt erg "lekker"

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik was in december in Amerika, en daar had je ook alle Skittle Smaken en M&M smaak. Ze hebben daar ook hele cadeausets. Ik ging toen ik ze zag ook terug in de tijd. Ik had vroeger allerlei smaken, maar Pina Colada vond in toen het einde.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ohhhh lekker !

9. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    Menig lipglossverslaafde kent ze al: de lipsmackers. Vrolijke kleine lipglossjes uit Amerika die ons doen herinneren aan onze kinderjaren.. Bovendien smeren ze erg fijn, zijn ze goed voor je lippen en nog het beste: ze zijn ontzettend goedkoop, vanaf 99 cent! Dat is beter dan een Juicy Tube van Lancôme voor 17 euro.. Het "vervelende" is alleen, dat er zóóóveel lekkere smaakjes zijn dat je óf niet kan kiezen, óf ze allemaal wilt! Whaaa!

Lipsmackers zijn er in meerdere soorten: lipbalsem (de originele variant), liquid gloss, splash 'n shine, glitter gloss jewel.. Ook de smaken zijn erg spannend: van fruitsmaakjes tot Dr Pepper smaak, en ook varianten met namen als 'Vanilla Frosting', 'Cotton Candy' en 'Mocha Nova'. Kortom: voor elk wat wils!

Lipsmackers zijn onder andere te koop bij het Kruidvat, Claire's en Drogisterij.net

10. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    heerlijk waren die dingen... ik ad altijd aarbeien.... jammie.......................

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jaa, die had ik ook!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke krijgnu heel veel zin om ze te kopen! ze zien er ook zo leuk uit. Lekker vrolijk :D

15. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    ja ik ken deze zeker nog wel! Ik had er een gekocht van mijn zakgeld en een buurjongen wilde deze lenen en nam vervolgens een hap er uit bahhhh.
    achteraf wel grappig

Deel Deze Pagina