Ik ben helemaal weg van het merk lipfish . Tot nu toe zie ik het alleen online staan . Maar weet iemand ook een winkel waar ze het verkopen ? En toevallig ook een winkel waar ze Paul frank verkopen ? Alvast bedankt
In culemborg zit een winkel, ook online verkopen ze dit merk dus vast ook in de winkel, pimpyourkids heet het.
Justy , dankje . Volgende mij was ik al een keer op die site beland . Ga zo weer even snuffelen haha , denk dat ik de uitverkoop dan net heb gemist . Je moet zeker is kijken , ik kenden het merk ook niet tot vorige week . Het is het diertjes , met loshangende oortjes , staartje of andere dingen als je het bij google intikt kom je veel leuke plaatjes tegen . Akd , dankje voor de link . Zie inderdaad de winkels staan waar ze het verkopen. Dat is wel makkelijk , jammer genoeg allemaal niet zo dichtbij maar als het in een leuke winkelstraat zit is het de moeite waard . Rijtjes ,Dankje . hihi waar is dat ? Ik ben niet zo goed in plaatsen enzo . Had die site inderdaad ook voorbij zien komen met Google . Leuke dingen hebben ze er . Heb het pakje met de konijnenoren er in de aanbieding kunnen bestellen .