HabibiAna: Ik heb er heel veel Van fluo heb ik Laser Pink en Pop Coral Verder 81. Pink oyster, 119. Wild rose 257. Bikini Peach 117. IceRose 109. Big Bang 63. Pagoda En van aqualumiere heb ik: 68. Candy Glow 73. Bonbon 67. Diamond Rose Dus ieder dag een ander tintje
Haha toemaar! Die namen zeggen me echt niets. Moet maar weer eens in de winkel gaan kijken. Waar haal jij ze meestal? Ici- paris of worden ze ook by de douglas verkocht? 25 was ie toch?
Ik heb die juicy tubes van lancome, en pas heb ik een nieuwe gehaald, color fever, daar zit heel veel glitter in, en dan in een knalroze kleur! Ze zijn erg fijn, maar bij mij er wel zo af, maar dat heb ik met alle lipgloss.
die witte randen ja, net of je een schimmelmond heb. Ik gebruik dat amper, en als ik et gebruik heb ik de cheape van de drogist in roze
habiba ana ik heb trouwens 1 gloss die wel erg goed is, dat is van biotherm, hij is namelijk ook erg verzorgend en de enige waarvan ik dus geen witte randen krijg....hij heeft ook een lekker smaakje dus als ik me lippen aflik smaakt het ten minste nog naar wat en niet alleen naar vet of olie
Hihi misschien is die cheape dan juist de veroorzaker van die schimmelmond? Ik heb altijd duurdere lipgloss en ik heb nooit last van schimmelachtige randjes of dat het snel weer weg is.
Ik ben helemaal weg van MAC! Eigenlijk gebruik ik nooit lipstick, maar de 'tinted lip conditioner' en dan de tint 'Gently Coral'. Je ziet nét niet dat je iets op hebt, maar wel een subtiel verschil. Heel mooi!