hallo ik hoop dat dit een niet al te lang verhaal word maar alvast bedank voor t lezen. ik plaatst t hier omdat t verschillende onderwerpen zijn . ik ben na de 2e zwangerschap weer lekker begonnen met de pil . niks aan de hand toen ik 30 werd een uitstrijkje gehad , uitslag pap3b daar ben ik aan geholpen en heb as woe een controle uitstrijkje . nu dacht ik deze maand zwanger te zijn door t 1x vergeten van de pil , niet ongesteld geweest alleen 2 dagen een klein veegje oudbloed. dus testen 2x een licht posi test. bloedtest laten doen dus omdat ik t zeker wilde weten ivm met t uitstrijkje wat als je zwanger bent niet mag gebeuren . uitslag niet zwanger ..... prima zou je denken . maar heb constant last in mn onderbuik net zoals mentruatie pijn .mn zei en mn onderrug en boven rug . t zou zomaar met mn baarmoeder hals te maken kunnen hebben , iig daar ben ik nu bang voor . we zijn net bezig voor een 3e maar als ik mag kiezen was ik liever zwanger geweest dan dat er dadelijk iets goed mis is van binnen . ik weet dat ik me niet druk moet maken voor dat ik iets weet , maar heb dit al zo vaak van dichtbij mee gemaakt dat t onmogelijk is om er niet aan te denken. is er miss ook nog iemand hier die pap 3b had en daar ook een half jaar erna nog last van had ???
geen ervaring mee. maar heb je nog wel weer zelf een test gedaan? Hoor meer dat de testen vd ha niet deugen? Anders contact opnemen met je gn die kan met een echo misschien wel iets zien? Sterkte
Geen ervaring mee gelukkig! Ik heb wel een vriendin gehad die veel tussentijdse bloedingen had en die is gecontroleerd voor baarmoederhalskanker,gelukkig was de uitslag negatief en ze is weer begonnen aan de pil. Je cyclus kan behoorlijk van slag raken door de pil te vergeten. Je zult deze maand je pil gewoon iedere dag moeten slikken zodat je "cyclus" weer hersteld. Bij twijfel altijd je huisarts raadplegen,wij zijn geen dokters! Ps: in je zin staat "we zijn net bezig voor een 3de" Ik neem aan dat dat "Niet" moet zijn?!
bedoel niet bezig hihi heb t er met de dokter over gehad of t eraan kon liggen hij zegt dat ik ff mn uitstrijkje af moet wachten woensdag , maar heb zoveel last van mn buik . heb net wel een banner gemaakt , ben deze maand niet aan de pil begonnen omdat ik dacht zwanger te zijn dus zit nu 3 dagen voor mn ei als ik uitga van 28 dagen miss komt de buikpijn daarvan . voelde mn ei altijd heel goed zonder pil .
die heb ik niet liggen en we gaan nu niet voor een 3e dus om ze nu te kopen . ik wacht woe even af zal wel ff duren voor ik uitslag heb weer , allemaal weer spannen , hoop die dat ze weer een deel weg moeten halen want das nou niet echt fijn