Iemand ervaring met lipikar baume creme? Mijn dochter heeft eczeem en ik heb het net gekocht. Er staat op dat je het 1 keer per dag moet smeren maar ik zou het graag in ieder geval smorgens en s'avonds gebruiken
Ik gebruik ook de lipikar baume voor zowel mijn dochter als zoon. Ze hebben allebei last van eczeem. Als de eczeem niet zo erg is dan smeer ik het een keer per dag om de huid te verzorgen en als de huid erg droog is en er eczeemplekjes opkomen dan smeer ik twee keer per dag. Volgens mij kan het geen kwaad om meerdere keren per dag te smeren.
Ik gebruik nu minder hormoonzalf dan vroeger maar ik moet wel goed blijven smeren met de Lipikar Baume. Als ik een dag vergeet om te smeren (of geen zin heb) dan merk in meteen dat hun huid de volgende dag een stuk droger en ruwer is.
okey tnx voor je reactie.Mijn dochter heeft namelijk vandaag een klasse 2 zalf gekregen en een hormoonemulsie voor haar hoofd.Ik kijk eerst ff wat die lipikar doet, hormoonzalf staat me toch tegen maar goed als het moet........
ik gebruik voor mijn dochtertje ook lipikar. Ik zweer erbij. als de exceem plekken erger waren smeerde ik ze ook 2 keer per dag in. Duur goedje maar het smeert ook zo fijn uit! Voor mijn zoontje die over een paar weken verwacht wordt staat het ook alvast klaar.dan een versie lichter, dat wel.just in case.
in ieder geval 2 personen die er blij mee zijn Hopelijk is dit het kan ik alle andere dingen wegdoen, het is niet normaal wat ik hier heb staan
3 Ik zweer er bij, heel fijn spul. Niets anders meer nog. Ik hoop dat het bij je dochter net zo goed werkt als bij de mijne.
Hier ook heel goede ervaringen. Gewoon dagelijks smeren, dringt het opkomen van eczeem écht terug. Hier is ze zelfs al een tijdje eczeemvrij. Mja..een flink virus, zoals pas waterpokken, triggert het toch wel weer. Daar helpt dan de lipikar ook niet echt tegen
haar benen zijn al veel zachter! ben er nu al blij mee! Net wel even de hormoonzalf opgesmeerd om het eerst weg te krijgen, ze zat toch nog een beetje te krabben. Net heb ik haar in bed gelegd en voor het eerst valt ze in slaap met haar handjes naast haar hoofd in plaats van krampachtig te bewegen ( soms leek het alsof ze haar hoofd wilde krabben). Heb ook de bodycreme op haar hoofdhuid gesmeerd. Weten jullie of er ook een hoofdlotion van is? Ik denk dat ik morgen ook ff de badolie ga halen maar volgens mij is die niet van Lipikar BAUME maar van iets anders...... Hebben jullie hier ervaring mee? Welke producten gebruiken jullie allemaal van dit merk
Heerlijk spul, hier hielp het allen niet tegen zijn eczeem maar het is wel superfijn. Heb nu vette zalf van de dermatoloog en die vind ik nog weer net ietsje fijner.
ook even een vraagje, kun je dat gewoon bij de drogist kopen en kan het ook voor baby s van 6 maanden?
nee bij de apotheek volgens mij alleen, zou je even op de site moeten kijken voor de verkooppunten. Het is voor volwassenen en babies Haar huidje is zo mooi geworden!!!!!!!!!!!!!!!! ben helemaal blij
Wij hebben de creme ook, op advies van de apotheek. We werden gek van de verschillende zalfjes die we van de ha kregen. Sinds we dit gebruiken gaat het vele malen beter dan ooit, soms als hij weer exceem krijgt en gaat niet weg met de zalf, is het een paar daagjes met hormoonzalf en dan kunnen we daarna gewoon weer verder met de zalf. Heerlijk spul, we zijn er erg blij mee. Is trouwens inderdaad alleen te koop bij de apotheek, en kost zo 21 euro geloof ik
toch twijfel ik he omdat erop staat dat je het 1 keer per dag mag smeren. Ik smeer het 2 keer................... en tegen andere dingen kan ze niet. Ik vraag me af waarom er echt io staat 1 keer smeren.............
Ik smeer het ook!!! 2x royaal zelfs echt super fijn spul heb niet eens ergens gelezen dat het maar 1x mocht.