Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb verleden jaar 1 missed abortion (13 wk) 2x miskraam (4 en 6 weken) gehad. Ik heb het maar los gelaten en een nieuwe hobby gezocht en dat is hardlopen geworden en nu blijk ik onverwacht gelukkig toch weer zwanger te zijn. Ben nu bijna 5 weken en ik ben toch doorblijven lopen. Met hardlopen bedoel ik gestart op 2 januari 2x in de week aan de hand van een 10 weeks schema met doel straks 30 minuten te kunnen lopen. Dus niet professioneel maar sja je moet toch een doel hebben, he? Nu vroeg ik mij of dit met mijn eerdere miskramen in ogenschouw of het nog wel verstandig is om door te gaan met lopen. Ben toch door blijven lopen omdat ik anders mijn buurvrouw moet inlichten en als het straks misschien toch weer fout (wat ik natuurlijk niet hoop!) gaat ik gewoon door kan gaan met lopen. Ik hoor graag ..... Groetjes, Sjannie
Hoi Sjannie, het kindje kan er wel tegen, maar je zult zelf wel goed moeten opletten dat je niet over the top gaat en duizelig wordt. Je kunt verder dus wel gewoon blijven lopen. Groetjes Brigitte