Die rotzp ook!

Discussion in 'De lounge' started by Jel, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben zo verslaafd aan dit forum. Denk je wat te gaan doen in huis, zie je dat er weer een nieuw topic is geplaatst op het forum. Pfffff ik blijf maar zitten terwijl ik genoeg te doen heb. Wie geeft mij even een trap onder mijn dikke kont?

2. tulip

tulip Niet meer actief

trap!!! Zegt iemand die hier ook zit;)

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    hahahaha ow zoooo herkenbaar!
    Maar ik heb net toch even snel de vuilniszak in de kliko gedaan, de vaatwasser gevuld de droger en de wasmachine aangezet :D

Straks nog even aardappels schillen en de vloer doen en voor de rest tja... geen idee

smorgens doe ik over het algemeen toch niet veel dan zijn alle 3 de kindjes wakker, en als er 2 van de 3 slapen kan ik eigenlijk alles wel doen wat ik moet doen, maar soms is ZP zo verslavend...en dan zijn de kindjes ineens weer wakker ;) en heb ik nog niks gedaan :)

4. Jel

Jel Niet meer actief

Haha hier ook een paar kleine klusjes gedaan. De afwasmachine uitgepakt -> zp-en. Broodje smeren -> zp-en. Prullenbak in de keuken geleegd -> zp-en. Word af en toe gek van mezelf.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik moet zo wel omhoog om de kleine uit bed te halen en dan naar de kapper.

6. Heeee schieten jullie eens op

GA WAT DOEN!!!!!
    KOM VAN JE LUIE REET AF!! :D

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

O,ja erg hè :D
    Maar dit is ook belangrijk, je moet toch een beetje bij houden wat er in de wereld allemaal om je heen gebeurt. :D

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hier ook al last van.

To do lijst van vandaag was eigenlijk:

Boodschappen
    Was vouwen
    Stofzuigen
    Wc schoonmaken

Gedaan:
    Pannenkoeken klaargemaakt, zpen/hyves/fb....

:cool:

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    De dag is nog niet voorbij, je kan je lijstje nog afwerken, maar je kan natuurlijk ook hier blijven zitten :D

Hier ook eigenlijk poetsen en de tassen alvast een beetje inpakken voor vakantie, maar de ipad blijft me maar roepen.....:)
    Heb wel al de boodschappen gedaan :p

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ze zit er nog hoor. :)

Kreeg net ene pakketje met het kerstpakket van mijn man. Die moest ik natuurlijk ook even bekijken. Maar ik ga zo maar eens wat doen... :)

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Nee dat weet ik, maar dit was alleen de ochtenplanning!:)
    Ik MOET echt wat gaan doen nu......

12. Jel

Jel Niet meer actief

Zo herkenbaar. Ik heb in mijn hoofd ook een lijstje gemaakt maar stel alles uit. :)

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Lijstjes werken hier helemaal niet meer met een baby..
    Na de eerste week, toen vriend weer aan het werk ging, huilend thuis te hebben gezeten, ben ik daar maar mee gestopt! :)

Kleine slaapt nu wel, maar kan me ook niet ergens toe zetten, maar dat is meer omdat ik moe ben denk ik.. Nog te lui om wat te drinken te pakken en dan is lezen op ZP wel makkelijk!

Moet nog wat aan mijn studie doen, vaatwasser uitruimen, wat was strijken. Vanavond is al helemaal vol gepland. Maar ja, nu nog maar eens zien te gaan doen.

Jij al gedaan wat je wilde doen?

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Whahaha, tja dan verschuiven naar morgen of een tandje bijzetten met het poetsen. Zoals je ziet zit ik ook nog steeds op zp en ben ik niet verder gekomen dan een kop koffie zetten voor mezelf. Moet dadleijk wel de deur uit om de oudste op te halen van school ;)

Succes met het proberen los te weken van ZP :p

15. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hop hop,schop onder je kontje en gaan met die banaan:D!!
    Ik ben net thuis van het werk,de kleine man doet even zijn dutje dus mams kan even rustig zpen...uhm poetsen in huis!!

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

Oct 9, 2011
    2,027
    0
    0
    Nijmegen
    Ow, en ik moet ook nog boodschappen doen om vervolgens te kunnen gaan koken, pfff..

17. Jel

Jel Niet meer actief

Zo, de wasmachine draait, was is gevouwen, de konijnen hebben weer een schoon toilet en nu mag ik weer even zp-en. :p

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Hihi stelletje huisvrouwen zijn we toch :p heerlijk... Beetje poetsen, beetje verzorgen en heel veel zp-en :D:D:D
    Hier staat alles gereed voor het avondeten, kleine meid ligt te slapen en de oudste zit lekker naast me beetje bij te komen van school. Pff wat was het weer zwaar vandaag :p

19. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

Dec 20, 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga tussendoor steeds ff piepen. en doe gewoon wat er die dag gedaan moet worden. werken met "lijstjes" daar begin ik niet aan.

nu moet ik zeggen dat zp nu ook weer niet zo'n ongelooflijke magneet is voor mij, meer tijdverdrijf of als ik ff wil uitrusten. nu zit ik bijv een half uurtje te wachten tot ik weer weg moet naar een afspraak.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Weet je wat er zojuist is gebeurd?????????????

Ik heb boodschappen gedaan, eten klaargezet, en de was gedaan.

*Applaus voor mezelf*

:cool: :D

Share This Page