Heeft iemand deze? Blijft het goed zitten om je arm? Ik heb geen smalle polsjes. Is het dan wel mooi deze te nemen? Kortom ervaringen graag!
Ik vind m juist met smalle polsjes niet mooi omdat ie dan niet helemaal aan kan sluiten. Horloges ** Breil Snake TW1052 ** Thuiswinkel Waarborg ** Horlogewinkel.nl
Overigens blijft ie prima zitten. De vorm is niet rond maar ovaal, dus hij vormt goed rond je pols en het bovenste stuk bij de kast is zo gemaakt dat ie niet naar de zijkant zakt. Ook is de vervorming vrij stijf dus hij zit niet na een half uur ineens een stuk losser.
Hahaha! Ik heb m zelf omgehad en weet dat deze webwinkel m op voorraad heeft, dan heb je m snel in huis. Kan je ook verzekeren dat dit een betrouwbare site is. Waar woon je? Want deze site is van een juwelier in Rotterdam, zou je m ook nog kunnen gaan passen.
Ik heb hem! Prachtig sieraad. Als allerdaags horloge werkt het niet. Heb niet hele smalle polsen maar ook zeker niet dik. Hij zakt bij mij dus wel wat af. Moet hem merdere keren per dag aandrukken. Hij xit het mooiste om lange mouwen van bijvoorbeeld een mooi jurkje oid. Daar vind ik hem ook het messt geschikt voor.
Ik kan hem voor 100 krijgen via de ING met rentepunten. Dus ik wil hem wel eerst passen bij een juwelier en daarna via de ING bestellen. Maar bedankt voor de tip!