liposuctie of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja, hoor ikke wel! Misschien komt hier nog een derde dus dan wel daarna!

Maar ik zou mijn borsten wel weer iets hoger willen zien en mijn buik, die moet en zal eraf, niet goedschiks dan maar kwaadschiks!

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja dat zou ik doen! Denk dat ik het ooit sowiezo zal laten doen (na de kinderwens)! En dan mijn bovenbenen en billen! Wat een drama die benen! Mijn afval stoffen hopen zich echt op in mijn bovenbenen! Drama met broeken kopen, schurende dijbenen als ik geen broek aan heb..en niet omdat ik mijzelf dik vind, maar ik heb er gewoon last van!
    Ik vind dat als je het wilt je het gewoon moet doen! Als je denkt dat je je er mooier/gelukkiger door voelt, lekker doen!
    mm..maar eerst ff sparen en de kindjes maken!

3. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik zou het zeker laten doen, maar dan wel na sporteen, en met een gezond BMI. Dan pas vind ik het waard, dan weet je dus ook pas wat er echt niet af aat, overgewicht kan ook door lijnen en sporten worden bestreden.

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Absoluut!
    Ik zou dat irritante, altijd boven mijn broekriem uitpuilende, zwembandje weg laten zuigen. Met m'n kont heb ik niet zo'n moeite. Die zie ik zelf toch niet ;)

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik zou het doen, mijn buik, bovenbenen en billen... Heel graag, iemand die wil betalen voor me? :)

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hollands glorie doet het ook goed ;)

Nee, ik zal geen liposuctie laten doen, want ik vind het doodeng om in me te laten snijden en prikken e.d.

7. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Nou...daar hoef ik niet over na te denken.Tuuuurlijk zou ik het doen :) :) En dan zou ik de 3 b'tjes laten doen :)

8. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik zou het ook niet doen, voor die vijf kilo teveel ga ik wel sporten. En ik hou er niet echt van als ze aan me lichaam gaan sjorren.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmm zouden ze 2 voor de prijs van 1 doen?! Want ik heb hetzelfde wensenlijstje :)

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Als het mij werd aangeboden zou ik het wel doen. Ik weet nu nog niet waar precies. Eerst maar even kijken hoe ik er na de bevalling uitzie.....
    Misschien wat vet van de buik?

Groetjes Miep

11. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Als ik het aangeboden kreeg zou ik het zeker doen ja.
    Men buik en benen (weet wel dat het heel veel pijn doet en dat je daarna streng op dieet moet anders zit het er zo weer aan)
    Iemand in de familie heeft het laten doen

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wou net zeggen.. ben niet turks maar dat gen komt me wel bekend voor ;)

Ff vraagje aan degene die het gedaan hebben.. Wat kost lipo eig? en kunnen ze daar ook iets aan "verpesten"? oja ook belangrijk, doet het auw ? ;)

13. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik zou het ook zo doen, staat echt op mijn wenslijstje na mijn borstlift.

Maarrrrr ik hoor ook vaak dat het vet daar dan niet meer terug komt maar op een andere plek.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja Inky je moet erna wel blijven sporten enz... Het is niet dat je lekker kan gaan bunkeren :)

Senna, kijk je nooit die programma's op tv waarze vrouwen 'verbouwen' ... Aan die vrouwen te zien doet het heel erg auw erna... Volgens alsof je bont en blauw bent... Maar goed, als je ziet hoe die chirurgen met die staaf in je zitten te 'porren' kan het ook niet anders dan dat je erna pijn hebt!

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Inderdaad Sweetangel, ik word echt onpasselijk als ik zo´n chirurg met zo´n stok in iemands bovenbeen zie roeren!
    Voor mij al een goede reden om er niet aan te beginnen :(
    Maar wie weet hoe ik over een paar jaar praat....
    Groetjes, Anakin.

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik sluit me hier volledig bij aan, behalve dat ik het ook heb laten doen. ik heb op de bovenkant van mijn billen veel vet zitten dat met geen mogelijkheid weg te trainen is. als ik veel sport heb ik maatje 36 in mijn taille en nog steeds 42 op heupen en billen. drama! haha brede heupen vind ik niet erg, maar dat rare bobbeltje vet boven op elke bil, het ziet er maar raar uit. dat wil ik dus zeker nog eens laten doen. als ik er geld en 't lef voor heb hihihi

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb dus ook nog nooit in mijn leven hoeven lijnen, was altijd slank enzo. Tot ik zwanger werd en toch stiekem meer ging snoepen, en iedereen zei; je bent zo mooi zwanger, het zit echt alleen maar in je buik he, je wordt verder nergens dik :rolleyes: Oh dacht ik dan; dan kan er nog wel een roombroodje tegenaan :confused: 8) Tot ik na de bevalling ineens met een dikke buik en dikke bovenbenen achterbleef, die nu nog steeds dik zijn :( :( :(
    Dus ik zou zeker op dat aanbod ingaan, sterker nog; als ik klaar ben met mijn kinderwens ( ik wil er vier dus dat duurt nog wel even) en ben dan niet tevreden over mijn figuur dan ga ik mijn man eens heeeeeeeel lief aankijken of ik van hem liposuctie krijg :) ;)

18. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik zou het niet doen, alleen al omdat ik zie wat mijn beste vriend moet doorstaan.
    Hij is meer dan 100 kg kwijtgeraakt en heeft nu een overvloed aan huid, die ligt dus 2 tot 3x per jaar in het ziekenhuis voor correcties.

Het lijkt mij dat als je liposuctie doet je dit niet gaat doen voor 5 kilo overgewicht, als ik dan ga bedenken dat wanneer ze dat vet hebben weggezogen je na je herstel ook met een huid overschot achterblijft wat dan weer gecorrigeerd moet worden... nee dank je

Ik ga dan wel na me bevalling vanouds 2x in de week naar de sportschool

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Als ik op TV zien hoe ze met zo'n lange dunnen staaf aan het raggen zijn in je vel... nou nee dank je, dan hoeft het voor mij niet zo nodig :rolleyes:

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb ook een goede vriendin die bijna 100 kilo is afgevallen (maagband)... Ze heeft inmiddels een buikwandcorrectie gehad die mislukt is, ze heeft een borstverkleining gehad (want die waren ondanks het afvallen nog steeds cup F) en nu haar bovenarmen en benen nog... Het is niet niks, ik heb enorm veel bewondering voor haar, en ik vind het heel dapper dat ze dat allemaal durft en er de kracht voor heeft, maar ik zou het niet durven denk ik. Nou sta ik niet in haar schoenen, maar toch ;)

Deel Deze Pagina