Liposuctie

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 30 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Na 3 kinderen heb ik helaas een lelijke buik met overtollig vel overgehouden. Het ziet eruit alsof ik mega ben afgevallen zeg maar en ik denk niet dat ik dit zelf nog mooi kan krijgen.
    Ik ben erg slank van mijzelf en heb (zonder er veel voor te hoeven doen) altijd een strakke buik gehad, dit hoeft ook weer niet maar dit vind ik geen gezicht dus overweeg een liposuctie.
    Nu dacht ik, ik ben vast niet de enige met dit probleem.
    Ik ben benieuwd of er hier op zp dames zijn met hetzelfde probleem en wat zij eraan hebben gedaan /willen doen?
    Heeft er iemand een liposuctie ondergaan en kan mij daar iets over vertellen?
     
  2. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Met liposuctie verwijder je geen overtollig vel, alleen onderhuids vet.
    Voor overtollig vel moet je een buikwandcorrectie laten doen.
    Ik heb 2 jaar geleden een bwc laten doen omdat ik veel afgevallen ben. Bij mij is ruim 1,5 kg huid verwijderd
     
  3. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.839
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik dacht ook gelijk aan buikwandcorrectie en niet een liposuctie. Toevallig heb ik dit van de week ergens op televisie gezien. Precies wat jij omschrijft. Ze haalden daarbij echt een stuk vel er tussenuit om dat zogezegde slabbetje weg te halen. De resultaten vond ik mooi om te zien, echter moet je wel rekening houden met een fors litteken. Bij de één minder zichtbaar als bij de ander.
     
  4. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Buikwandcorrectie inderdaad. Vriendin van me heeft dit niet zolang geleden laten doen en ziet er super mooi uit. Alleen idd een fors litteken, maar bij haar is deze zo laag dat die onder het ondergoed verstopt zit.
     
  5. Biebsje

    Biebsje Actief lid

    27 aug 2015
    252
    86
    28
    hoe lang heeft ze nodig gehad om te herstellen? Ik heb het ook, en soms irriteer ik me er aan. Zeker in de fases dat ik fanatieker sport en super fit ben, maar altijd dat ‘kwabje’
     
  6. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Ik geloof dat haar man 2 weken thuis was, die tijd heeft ze ook echt op een bed in de woonkamer doorgebracht. De 3e week kon ze wel weer redelijk veel zelf, liep wel wat krom nog met haar rug. Volgens mij al met al een week of 4/5?
     
  7. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Voor een buikwandcorrectie staat 6 weken herstel voor.
    Ik heb echt 6 weken thuis gezeten van mijn werk
     
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Veel last gehad ook?
     
  9. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Ja, maar ik heb een Fleur de Lis buikwandcorrectie gehad en mijn buikspieren zijn gereefd. Dus flink pijn. Maar het was het wel waard
     

Deel Deze Pagina