ik weet niet of ik hier goed plaats. Mijn dochter gaat binnenkort naar school, nu moet ze nog een trommeltje en drinkbeker hebben. Welke gebruiken jullie voor je kids? Liefst bpa vrij en eentje die niet lekt.
Hier ook een Mepal beker. 1x een natte tas gehad omdat ze de deksel niet goed er op had gedaan maar verder geen problemen ermee.
Mepal, de pop up heb ik na een paar dagen al weg kunnen gooien, die ging bij mijn zoon lekken. De gewone bekers lekken tot nu toe nooit, dochter gebruikt de hare nu 3 jaar.
Hier heel lang Mepal gebruikt, gebruiken nu Dopper. Hebben ook Klean Kanteen bekers maar de kinderen vinden dat naar metaal gaan smaken. Ze krijgen alleen water mee, jongste soms melk (in de Klean Kanteen beker).
Hier idd ook mepal. Geloof dat we 1 beker al 4,5 schooljaar gebruiken. Doet het nog steeds goed alleen is de afbeelding eraf gegaan.
Klean kanteen, dat was eerst haar tuitbeker en nu met sportdop haar schoolbeker. De jongsten hebben er elk ook al 1, en die gaan straks mee naar de Psz.
Nou ik ben helemaal niet tevreden over de pop up van mepal. Bij onze kinderen gingen ze heel snel lekken. In de tas wil nog wel eens iets tegen het knopje tikken waardoor hij open schiet. Ik ben helemaal over op Doppers.
Mepal met de normale deksel of Dopper. Pop-Up van Mepal vind ik persoonlijk 1 grote ergernis. 3 van gehad en lekten allemaal!
Ik heb hier: Mepal pop up, een Dopper en een Hema rietjesbeker. De Hema rietjesbeker vind ik het fijnst.