Ik heb me de hele dag toppie gevoeld, in de schaduw water erbij .. Windje in het gezicht, af en toe wat zweten. Sinds 5 uur .. Voel ik me zo raar. Begon met wat spierpijn tussen mijn schouderbladen .. Word steeds en steeds meer, zit nu ook al in de benen, ( vooral schouder bladen en onderrug! ) hoofdpijn .. Wat is dit nou ineens, mijn temp is 37,6 trouwens. Wie herkent dit?
Lijkt inderdaad op een zonnesteek: Lees eens hierop: https://www.thuisarts.nl/omgaan-met-warm-weer-hitte/hoe-herken-ik-zonnesteek Ik heb het nooit gehad maar hoop wel dat je je gauw beter voelt! xx
Nou, ik heb het in Turkije een keer gehad en die spierpijn had ik toen ook.. Wist niet wat me over kwam toen..
Misschien een griepje te pakken? Had laatst ook dat ik me ineens zoooo bagger voelde. Zweten, koortsig, maagpijn en spierpijn. De dag daarna was het ook zo weer weg. Zo vreemd.
Van die hitte kun je jezelf echt ziek gaan voelen! Ik heb ook ineens allerlei rare klachten en ik ben amper in de zon geweest...
Ik had toen een zonnesteek.. Moest ook overgeven.. In het hotel bij de ehbo hebben ze me toen opgelapt maar ben er echt een paar dagen van streek van geweest.. Maar nu dat ik dat lees van je mk zou ik daar ook goed op letten.. Beterschap!
Het kan zijn dat er iets is achter gebleven en nu infecteert. Ben je gecurreteerd, of is het vanzelf gekomen? Misschien even de vk of gyn bellen en situatie uitleggen? In ieder geval veel sterkte, lijkt me heel naar om met dit weer koorts te hebben... Beterschap!
Hier gisteren hele dag onwijs maagpijn gehad, echt hondsberoerd, zweten, misselijk, diarree. Nu weer zo goed als over alleen nog wat spierpijn
Oh echt? Wat raar he! Ik is het erger, lig nog in bed met 40 gr. Paracetamol begint net wat te merken.. Dus zal me de komende 6 uurtjes wat beter voelen.
In jou geval zou ik ook even bellen. Hier moet je niet het weekend mee ingaan. Morgen en overmorgen nog warmer.
Ga jij eens heet gauw een dokter bellen, ook al is je bm " schoon" het is wel een Open wond. Ik ben een week na de bevalling met spoed opgenomen vanwege kraam vrouwen koorts . En waar de ontsteking zat hbn ze niet gevonden, mijn bm was schoon met de echo. En de veroorzaker was een gewone bacterie die iedereen bij zich heeft , door de verminderde weerstand kon die toeslaan. En de koorts was in een paar uur opgelopen van 38 naar 40.
Dat had ik precies hetzelfde inderdaad. Ik dacht door de maagpijn dat ik een flinke buikgriep zou krijgen, maar de volgende dag was het verdwenen. Heb toen de middag op bed gelegen met mijn kind naast me. Voelde me echt zwaar shitty.