HAllo meiden Ik heb even een vraagje, vorige week dinsdag heb ik een lis-excisie gehad omdat ze afwijkende cellen hadden gevonden. Dit is allemaal prima verlopen en heb eigenlijk de hele week geen last gehad van bloedingen enzo. NU heb ik sinds 2 dagen ineens bloedverlies en deze wordt heviger, mijn rug doet zeer en ook mijn buik, Het kan niet mijn menstruatie zijn want deze ik heb 2 weken geleden gehad Heeft iemand dit nog meer meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan. Of kan het wel mijn menstruatie zijn? Ik heb onlangs een miskraam gehad en sinds 3 maanden ben ik onregelmatig maar met lange cyclussen 33 35 37 dagen Groetjes
Wat rot voor je! Ik zou voor de zekerheid het ziekenhuis even bellen. Zij kunnen je het beste adviseren en vertellen wat wel en wat niet normaal is in deze. Sterkte en beterschap!
Ja ik heb gister ook al gebeld en zij zeiden dat het niet kwaad kon en dat er waarschijnlijk een korstje is gesprongen. Maar ik vind het gewoon zo raar dat het bloed zoals een menstruatie zeg maar, ik zal vanmiddag nog wel even bellen
Hoi dames, A.s. maandag ga ik voor een lis excisie naar het ziekenhuis. Ze hadden een pap3a uitstrijkje en een CINII uitslag uiteindelijk. Ook ben ik HPV Positief. Ik word volgende week pas 25. Ik heb eigenlijk 2 vraagjes. - Hoe zit het met het virus zodra de lis excisie achter de rug is? - Is het nog mogelijk om kinderen te krijgen na een lis excisie?
ik heb een pap4 gehad en er is een kegelvormig stukje uit mijn baarmoederhals gehaald uiteindelijk... ik heb zoals je ziet 2 kinderen gekregen zonder complicaties... wel kun je een soort van bandje om je baarmoederhals krijgen omdat zo'n behandeling wel vroeggeboortes kan veroorzaken doordat ze bmmond wat korter wordt...