Hallo dames!! Ik heb vandaag een colposcopie gehad omdat ik pap3a als uitslag van mijn uitstrijkje had! Nu zagen ze toch onrustig weefsel en krijg ik 10 januari een lis-exclusie ! Ik ben toch wel een beetje bang! Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!! Liefs
Ik heb er 1 in januari gehad Baarmoederhals werd verdoofd met 3 prikken, en toen werd het weefsel weggehaald met de lis Alleen de prikken waren vervelend, en het smeulende vlees war je ruikt (brandlucht) verder is het me best meegevallen Ik had het icm een hysteroscopie. Bede tegelijk gedaan op de polikliniek. Daarna nog een dag buikpijn, meer niet Ik heb in het verleden ook cryo therapie gehad (bevriezen van weefsel) en dat vond ik veel pijnlijker Veel succes en sterkte alvast!
Bij mij is het ook 1 keer gebeurd en het was echt eens maar nooit weer. Gelukkig was de gyn dat met me eens want bij mij bloedde het heel erg en dat kregen ze niet dicht. Mocht dus gelijk de rest van de dag blijven en als het ooit nog eens nodig zou zijn dan doen ze dat onder narcose. Alvast veel succes en hopelijk is het daarna bij jou ook klaar. Ik zit nu weer netjes op een pap 1!
5 jaar geleden heb ik dat ook gehad, nav een pap 3b. Van de ingreep zelf herinner ik me niet veel dus heeft weinig indruk gemaakt. Wel daarna nog een paar dagen zeurende buikpijn en nog weken gevloeid. Maar al met al niks waar ik vervelend op terug kijk.
Hier ook, 2x zelfs. Paar inimini prikjes waar ik echt nauwelijks iets van heb gevoeld. Daarna een paar uur wat menstruatiepijn en heel klein beetje gevloeid. Ook hier dus zeker niet als vervelend ervaren.
Ik heb het precies een jaar geleden g ehad ik had pap5. De verdovingen zijn het vervelendst daarna en die lucht. Voor mij was het ook eens maar nooit weer omdat ze best diep moesten bij 1 stukje en dat kreeg ze niet verdoofd en ik bloede veel. Afgesproken dat mocht het ooit nog gebeuren ik onder narcose ga, maar in principe kan je er van uit gaan dat je na de verdoving niks voelt hoor. Oh ja na een paar dagen krijg je een soort wondvocht en dat stinkt!!! Oh ja en 3 weken geen seks....