Hallo allemaal!!! vannacht om 5 voor 3 ben ik bevallen van een prachtig zoontje: Jason Milan! hij is 54 cm, en 8,5 pond!! verder gaat alles goed, hij ligt lekker naast me op bed te slapen!! foto's en bevallingsverhaal volgen nog!! liefs...
Gefeliciteerd meis, met je flinke jongen!!! Alles goed gegaan en wat een mooie naam heeft hij gekregen zeg!!! Toevallig dacht ik gisteren nog aan je!!! Rust lekker uit, dat heb je verdiend en geniet van je mannetje!!!
En nu al weer achter de pc! Goed hoor dat alles zo vlot is verlopen! Gefeliciteerd met je stoere knul!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Ik had al zo'n vermoeden dat het wel begonnen kon zijn, aangezien je nog niet gereageerd had in je topic over een baan in die winkel in Heerenveen hihi. Geniet lekker van hem!! liefs,
Gefeliciteerd!!! Zat net aan je te denken, bedacht me net dat je wel eens bevallen kon wezen! Ben erg benieuwd naar je verhaal! en foto's! Maar geniet eerst maar even van je mannetje!
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon geniet er lekker van en laat je goed verwennen