Lisa, heb even teruggelezen en zie dat het in Maart voor jou gaat beginnen. Ga je steunen op je topic en hard voor je duimen Groetjes Scat
Super spannend meid! Hopelijk is het gelijk in een keer raak, je wacht nu al wel lang genoeg, vind je ook niet? Ik zal absoluut voor jou (jullie) duimen en hopelijk ben je erg snel zwanger, en ik zal je topic in de gaten houden.
minou, scat en didiitje, bedankt voor jullie steun in mijn topic. ik ben vandaag ongi geworden, dus over ongeveer 4 weken beginnen met de pil, en dan wordt het spannend. ik moet mezelf gaan spuiten, best wel eng. maar gelukkig krijgen we prikinstructie in het ziekenhuis. x lisa
dank je caruli, ik vind het ook wel heel spannend. vooral spuiten en daarna de echo of er wel een punctie kan plaatsvinden, en natuurlijk dan de punctie zelf, tp, ww, noem maar op. zo veel spanningen. hoe is het met jou? ben je nu ook met een behandeling bezig? x lisa.
Fijn dat jullie nu eindelijk ook terug aan de slag kunnen! Kan me voorstellen dat het wel een beetje benauwelijk is om zo jezelf met allerlei dingen te moeten gaan inspuiten... wijst het zichzelf zo wat uit of moet je al bijna een master in chemie gaan halen? Enne 3000 EUR aan hormonen zeg dat hoef je toch niet zelf te betalen zeker! Heel veel succes alvast! Hoop dat het nu toch ook snel mag gaan lukken bij jullie!
Dat spuiten is mij echt 100% meegevallen Ik hoop dat dat voor jou ook zo is! Verder rol je overal van zelf in. Als de mallemolen 1 keer op gang is draai je vanzelf mee. Je gaat van echo naar echo en de ziekenhuisbezoekjes worden steeds normaler. En wij zijn er natuurlijk om je te steunen en om vragen op af te vuren natuurlijk Groetjes Scat
marisha ik denk dat ik zelf moet gaan spuiten, moet er toch aan wennen. en ik krijg nog een prikinstructie in het ziekenhuis, dus moet goed gaan, dank je. en nee ik hoef dat gelukkig niet zelf te betalen. hoe is het met jou marisha, bijna evaluatie gesprek toch? @ scat , ja dat denk ik ook als je er eenmaal helemaal in zit gaat het als vanzelf, hoop ik. maar toch spannend. en idd fijn dat jullie er hier zijn. hoe is het met jou? x lisa.
Hier wachten we ongeduldig af tot vrijdag! We hopen dat we daar toch te horen krijgen dat we met hormonen mogen beginnen. We zullen daar ook de uitslag van de zwemmertjes met de IUI krijgen... ben toch wel benieuwd naar wat er gezegd zal worden!
Gaat goed met mij en Vrijdag heb ik de eerste follikelmeting om 10.00 Ben heel nieuwsgierig naar wat er allemaal groeit! Groetjes Scat
nou, gister ben ik bij de apotheek geweest, en de medicijnen zijn besteld. maandag kan ik ze ophalen. m'n ongi is nu weer voorbij, dus nu naar de volgende en dan gaan we beginnen. pffff zoooo spannend. x lisa.
lieve lisa ik snap dat je het spannend vind. waarschijnlijk beginnen we een beetje gelijk, dus we kunnen elkaar goed steunen! dank je voor je lieve pb, dat doet me goed. knuffel, rachel
Kan me jou spanning goed voorstellen. Nu gaat het dan echt beginnen! Heel veel sterkte en ik duim voor een hele mooie geslaagde poging en als je onzeker bent over iets, vuur je vragen maar af hoor! Groetjes Scat
dank je scat, hier weet tenminste iedereen hoe je je voelt, fijn is dat. jij morgen heel veel succes met je fm. daar ben ik nog het meeste bang voor, dat er dan mss geen punctie komt. brrrr. eerst mezelf maar gaan concentreren op het spuiten. stap voor stap, hihi. x lisa.
nou ik ben vanmorgen bij de apotheek geweest, ik kreeg een hele grote tas mee ,ik dacht nu maar hopen dat ik geen bekenden tegenkom tot de auto. heb vanmiddag even gekeken wat er allemaal inzat, ik ga me er van de week even in verdiepen, en ff een foto'tje maken. de tweede stap,( 1e intake) voor de eerste ivf is binnen.
tis idd heel veel he al die medicijnen toen wij voor de 1e ivf begonnen kwamen ze met een kist vol hier worden de medicijnen door bezorgdienst van het zh bezorgt en sommige dingen moesten koud blijven dus vandaar die kist... meid ik wens je alvast heel veel succes en hopelijk heb je aan 1 poging genoeg
zo ik heb even een andere banner aangemaakt. kan ik de dagen gaan aftellen voor de 1e spuit. verder voel ik me soms erg verdrietig door alles wat komen gaat. x lisa.