lisa nu bijna een jaar in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lisa, Jan 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hey Lisa,

Ik kan me voorstellen dat je er soms een beetje verdrietig van wordt... we moeten er hier toch heel wat voor over hebben he! Ik wil je bij deze nog eens heel veel succes toewensen... het komt nu echt wel veel dichterbij en voor je het weet zit je al weer middenin de behandeling.

We zullen voor je duimen!

2. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    dank je marisha,
    dat is lief van je!
    en hoe is het met jou, ik lees nog steeds in het iui topic, en zag dat je nu met clomid gaat beginnen.
    ik hoop voor je dat dat voor jullie een kindje brengt.
    liefs lisa.

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lisa: snap je heel goed meid

ik zie nu ook al heel erg tegen onze 2e ivf op....
    ik heb geen keuze anders krijg ik geen kind
    maar ik zie er erg tegenop.

maar goed we hebben het er voor over.

meid heel veel succes alvast, en praat lekker van je af hierzo met de andere meiden!

ik ga heel hard voor je duimen dat je aan 1 poging genoeg hebt ;) ;)

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    dank je caruli,
    ik hoop het ook.
    ik hoop dat voor jou de 2e poging ook positief is.
    het is echt een kwestie van heeeel veeel geduld.
    maar idd anders krijgen we geen kindje, en dat willen we allemaal toch wel heel erg graag.
    liefs lisa.

5. hoi lisa,
    nog even en het is zover ;) dan zitten wij er ook in en kunnen we mekaar steunen! ik denk dat als je er eenmaal mee bezig bent, het op ten duur ook weer went. al hoop ik dat niet natuurlijk. maar je weet wel waar je het voor doet he!

liefs!

6. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hier weer even een update,
    een dezer dagen moet ik ongi worden, denk ik.
    dus dan aan de pil, ik moet eerst nog even de papieren goed door lezen, het komt nu eigenlijk ook in eens wel heel dichtbij.
    over 2 weken de prikinstructie.
    verder voel ik me op het moment wel goed.
    druk op het werk vanwege valentijsdag.
    dus een goede afleiding.
    x lisa.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    nou het is zover,
    op valentijnsdag ongi geworden.
    dus vanaf donderdag zit ik aan de pil, en foliumzuur.
    volgende week woensdag de prikinstructie, en dan kan het echt gaan beginnen.
    jeetje zeg pffff wel heel eng.

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hey Lisa,

Zo te lezen gaat jullie poging zeer binnenkort van start... fijn dat het nu weer heel erg in zicht komt he! Veel succes met de prikinstructie volgende week... goed luisteren he ;)

Liefs,
    Marisha

9. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    oke ben ik weer,
    door de afgelopen dagen m'n frustraties van m'n gevoel afgeschreven te hebben op het ivf-icsi topic, heb ik hier ff niets geschreven.
    vandaag best een rot dag gehad, de pil begin ik te merken aan de hand van het honger en snoep buien, maar weet me nog in te houden.
    bah al die rot hormonen ook, dat zal nog wat gaan worden met die spuiten.
    vandaag belde het ziekenhuis of de afspraak van morgen middag verzet kon worden naar donderdag ochtend, nah ja oke dan weer een dag langer druk maken, ze zaten met veel zieken en konden alle afspraken niet aan.
    dus vooruit nog 2 nachtjes slapen, en dan weet ik hoe ik een junkie wordt.
    x lisa.

10. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ik ga zo me tas maar inpakken met alle medicijnen, morgen ochtend om 10 uur moeten we in het ziekenhuis zijn. en ik moest alles meenemen wat ik bij de apotheek gekregen heb, gaan ze ook gelijk kijken of ik alles heb enzo.
    lisa.

11. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis, vanmorgen prikinstructie gehad.
    en het viel gelukkig wel mee.
    ik was de laatste paar dagen niet echt te harden volgens mijn vriend, ik denk een combinatie van de zenuwen stress en de hormonen van de pil.
    maar goed, goede uitleg gehad mezelf al geprikt zonder vloeistof, ik heb een heel handig aparaatje waar de spuit in moet, die hoef ik alleen maar op m'n buik te zetten en dan in te drukken, spuit zit dan in m'n lichaam, en vloeistof er drukken.
    peace of cake zal ik maar zeggen, hahaha.
    tot volgende week donderdag de pil slikken en dan zondag beginnen met lucrin, en maandag de gonal erbij, en ook nog een pil om infecties te voorkomen met de punctie, en dan 20 mrt eerste echo en 2e prik instructie.
    nah heel verhaal, maar ben weer een beetje opgelucht dat dit er ook weer op zit. ga nu lekker van m'n vrije dag genieten.
    x lisa.

12. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    oja zaterdag is het 1 mrt.
    vorig jaar 1 mrt. voor het eerst naar de dokter geweest om dit hele mmm traject te beginnen.
    nu een jaar later staan we vlak voor onze 1e ivf.

13. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Spannend Lisa, wat gaat de tijd toch snel voorbij he? Alweer een jaar geleden..... Af en toe vraag je je toch af waarom er toch zoveel tijd moet zitten tussen al die afspraken. Kon je maar even met je vingers knippen.

14. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja precies hopefully,
    weken soms maanden zitten er tussen een afspraak. maar goed je hebt je maar aan te passen aan de regels van het ziekenhuis, en dat vergt een hoop tijd en een hele hoop geduld.
    maar goed we hebben het er voor over, hihihi.
    ik zie dat je pas aangemeld bent op deze site.
    ben je ook met een behandeling bezig op het moment.
    x lisa.

15. Fijn dat je zo'n speciale pen hebt gekregen. ik hoor er morgen alles over, en ik hoop ook op die pen!
    fijn dat het prikken goed ging. maar wat zat er bij de prikinstructie dan in de spuit?
    ik hoop dat we allebei bij de december mama's terecht komen Lisa.
    heeel veel sterkte!

16. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja dat hoop ik ook rachel,
    en dan wel samen he' hihihi.
    er zat niks in de spuit, ik moest hem alleen in m,n buik prikken, en toen weer gewoon eruit.
    zonder enig vloeistof.
    is echt makkelijk zo'n spuit.
    jij ook veel succes morgen meis.
    en mss is deze laatste iui wel gewoon raak!
    zou natuurlijk helemaal top zijn.
    x lisa.

17. jazeker, maar ik concentreer me ook gewoon op de icsi nu.
    ik vind het leuk dat er heel veel ivf'ers/ics'ers zijn in maart/april. gaan we allemaal samen op.
    hopen dat er heel wat kunnen doorschuiven naar een ander topic over een tijdje ;)
    zie je er nog tegen op?

18. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    ja dat is wel zo gezellig dat iedereen een beetje gelijk op gaat.
    en dan idd met z'n allen naar het zwanger zijn topic.
    hihihi, dat zou helemaal geweldig zijn.
    zie ik er tegen op, ja eigenlijk wel, nu ik een beetje weet hoe het spuiten in zijn werk gaat ben ik iets minder bang, maar het echte werk moet nog beginnen, en ik ben eigenlijk zo bang dat er geen punctie kan plaats gaan vinden.
    ik focus me eigenlijk alleen nog maar daar op i.p.v uiteindelijk zwanger raken, als het de eerste keer nog niet lukt zou ik wel verdrietig zijn, maar als ik maar weet dat ik een gehele ivf behandeling kan doorstaan ben ik al blij.
    en jij zie jij er erg tegen op.
    ik heb nu iig nog een weekje voor het echte werk begint, dus kan ik me de hele week weer zenuwachtig gaan maken.
    x lisa.

19. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    ik zit sinds september in de mmm en ga nu voor de eerste i.u.i.
    Morgen mijn tweede echo. Hopelijk is het na het weekend eindelijk tijd.

Ze gaan het eerst proberen met i.u.i. maar als ze merken dat er niet genoeg zwemmers zijn, zullen we overgaan op de volgende stap.

Ik ben heel benieuwd hoe jij de ivf gaat ervaren. In ieder geval heel veel geluk en hopelijk blijft het bij 1 behandeling :)

20. lisa, beetje vooruitstrevend misschien, maar heb je al berekend wanneer je bij deze geslaagde poging uitgerekend zou zijn? :oops:

Share This Page