hahaha nee rach, daar ben ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig. zou jij dat wel doen? het zou iig ergens in december moeten zijn. ik maak me meer druk om alles wat komen gaat. hihih maar wel leuk om alvast te weten natuurlijk, al weet ik ook nog niet precies wanneer eventueel de punctie zal plaats vinden.
Heel veel succes meid! Je zal zien dat het prikken steeds beter gaat! Ik had eerst de ampullen en dus de losse naalden, later de pen voor Puregon. Gaat inderdaad stukken makkelijker! Ik rekende ook altijd vooruit hoor....dagdromen kon ik toch niet laten :-D Ik hoop dat je over 8-9 mnd een prachtig kindje in je armen kan houden! Elmo
als ik nu zwanger ben is het half november en met icsi ongeveer half januari Ik vind het juist leuk dat even te berekenen, kan ik weer verder dagdromen over kleertjes enzo haha. ik denk ook Lisa dat het snelt went. zelfs nu met de losse naalden en dat voormengen deed ik op de automatische piloot (kon ik ondertussen weer dagdromen over baby's)
dank je elmo, dat hoop ik ook. ik begin me trouwens steeds meer in te leven in de emotionele stress die er bij komt kijken. kan niet zo veel hebben op het moment, bij ons weet de familie het niet, en wij zitten midden in de behandeling rond de pasen, en er staan al van allerlei afspraken, 1e paasdag bij m'n ouders, of de hond van hun daarna een paar dagen bij ons mag logeren, ja hoor tuurlijk, met in m'n achterhoofd mss ben ik dan wel in het ziekenhuis, verjaardagen van de kinderen van m'n vriendin. pfffffff ik wil helemaal geen afspraken voor die periode dus ik heb nu echt zoiets van laat me allemaal met rust! hoe doen jullie dat dames? kan nu echt wel wat advies gebruiken. x lisa.
lieve lisa, ik denk/lees dat vele het hier met de familie delen. wij doen dat ook niet, net als jij. ik denk dat iedereen een reden heeft om het juist wel of niet te doen. ik weet ook nog niet hoe ik het ga doen. probeer gewoon op de afspraken zijn te die gepland zijn. ik speel 2 keer per week piano, ik weet niet of ik dat zomaar makkelijk af kan zeggen (als het moet dan moet het) dus ik hoop eigenlijk een beetje dat ik er net tussendoor fladder. succes met prikken!
ja rach zo doe ik het denk ik ook maar, ik zie wel hoe het loopt, en als ik me echt niet goed voel, zeg ik gewoon dat ik ziek ben. ik las je afscheid op het iui topic, jeetje meid wat deed je dat officieel, moest bijna een traantje laten, hihihi. dus zaterdag ga je de spulletjes ophalen, moest jij ze ook bestellen? vanavond de laatste pil innemen, en dan zal ik wel een beetje ongi worden over een paar dagen dat was normaal zei de verpleegkundige, ik dacht ja maar dat was vroeger toch ook altijd als je stopte voor de stop week, hahaha hoor mij vroeger, nou zo voelt het voor mij wel ik heb al 2 jaar geen pil meer geslikt. en dan nog 3 nachtjes voor de 1e spuit, ben wel een beetje zenuwachtig, maar het mag nu wel eens gaan beginnen denk ik dan. verder was ik vandaag met m'n zus mee de kids ophalen van school, dus ik stond daar tussen allemaal kinderen moeders baby's en zwangere moeders, maar ging goed moet ik zeggen. liefs lisa.
moeilijk he, tussen als die jonge gezinnetjes. op mijn werk hebik datook, zwangere vrouwen (zoals je in mijn topic las) baby's, peuters.. pff af en toe wel even slikken he! ik doe het hetzelfde als jij. ik zeg gewoon ook dat ik ziek ben. als je (stel) 2 maanden later zegt dat je zwanger bent, en ze tellen terug, denken ze vast: oh, ze was toen vast al misselijk.. raar gevoel om weer de pil te slikken of niet? ik wilde niet zo 'officieel' afscheid nemen, maar voor mij was het wel éen beetje groot. ik neem definitief afscheid van de IUI behandeling. ik vind dat toch wel moeilijk. nu dringt het ook meer door dat het echt gaat beginnen.
ja ik vond het toch wel gek om tussen al die kleintjes te staan, dan voel je je helemaal zo eenzaam alsof je de enige bent die geen kinderen heeft. en ja idd gek om weer aan de pil te zijn, ik was een paar weken geleden al een beetje begonnen met niet snoepen en veel water drinken, ben er een paar kilo mee afgevallen, met als bedoeling niet extra dik te worden door de hormonen en spuiten, maar nu ik aan de pil zit kan ik wel merken dat me dat niet meer zo gemakkelijk af gaat. trouwens die vraag van waar heb je pijn, waarop jij antwoorde in mijn hart, klopt helemaal. samen gaan we ons er doorheen slaan meis. knuffel van lisa.
doen we zeker! we gaan ons er samen doorheen slaan en lekker veel contact houden he ik hoop ook dat ik niet te veel aankom door de hormonen. dan valt het helemaal op. hoeveel kom je aan dan ongeveer?
nou zometeen is het dan zover, dan gaat de eerste spuit erin, ik ben op van de zenuwen. er mag een tijd van 3 uur tussen zitten, dus denk dat ik tussen 8 en 11 uur ga aanhouden. pffff ben echt een beetje gespannen.......
ik had net zo'n zin in snoepjes en dropjes. ben dus ff snel naar het tankstation gereden. komt vast door de zenuwen, aangezien ik ook geen alcohol meer mag, moest ik mezelf toch verwennen met iets lekkers vanavond. x lisa.
hey wolly, ja dank je. ik vind het nog steeds wel heel spannend. m'n vriend vult daarom ook de spuit. ik ben veels te zenuwachtig daarvoor. hihihi, x lisa.
Hoe vaak moet je nu spuiten dan. Mij lijkt het ook niks hoor brrrr, ik kan nog niet eens naar het bloed prikken kijken ale: dan ga ik al van het stokje.
Pfff ja je schrikt er wel ff van ja. En ik gebruik het nog niet eens, jij zou je wel rot geschrokken hebben dat je dat mee kreeg.