ja best wel ja, ik hoopte ook dat ik niemand tegen kwam. nou de spuit zit er weer in. ik schrok er een beetje van het ging zo snel. x lisa.
Hey Lisa, Zie net dat je eerste poging van start is gegaan! Wanneer moet je op uitgangsecho? Heel veel succes, ik ga super hard voor je duimen! Liefs, Marisha
hey marisha, ja net de 3e spuit gezet. volgende week donderdag de eerste echo, wel spannend hoor. hoe is het met jou? helemaal aan het genieten. liefs lisa.
nou vandaag ben ik weer lekker een dagje vrij, dat vind ik toch wel fijn nu hoor. kan ik lekker me ding doen, en geen gezeur van vervelende klanten aan m'n hoofd, dat kan ik er nu echt niet bij hebben. ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere meiden dat hier doen. gewoon door werken, of toch even rustig aan en stress vermijden, dat probeer ik toch wel hoor. nou vanavond 4e spuit! x lisa.
Wow Lisa, spannend vanavond de eerste spuit. Ik ga altijd gewoon werken hoor, behalve de dag van de punctie en erna. Ik vind het juist wel lekker die afleiding. Liefs, Elvira
hey elvier, nee vanavond al de 4e, dus wel spannend ja! ja ik werk ook gewoon, maar ik bedoel over werken, ik werk in een bloemenwinkel en dat is volgende week erg druk voor de pasen, dus voor mij wel stress, kan ik nu niet echt gebruiken, dus probeer dat een beetje te vermijden. of is dat ook niet nodig. nah ja ik kijk gewoon hoe ik me voel, maar voor jou nu ook spannend heh! duim duim duim x lisa.
ik realiseerde me vanmiddag dat het vrijdag 14 mrt. is. 2 jaar terug gestopt met de pil. en vorig jaar deze maand bij de ha geweest. en nu weer een jaar later aan de spuiten voor de ivf. ik voel me wel goed eigenlijk, is dat normaal, of kun je beter iets voelen van de hormonen, ik begin me ook alweer van alles in me hoofd te halen. hoeveel spuiten jullie eigenlijk van de gonal-f ik moet tot 50 op de spuit. en 10 lucrin. vanavond rond negenen gaat hij er weer in de 4e spuit. x lisa.
hoi meiden, gister middag wezen shoppen met m'n zus en haar kids. leuke ontspanning, maar wel met als gevolg in kinderkleding zaakjes terecht gekomen. de kids gingen in het speel hoekje spelen, ik ben er maar bij gaan zitten, had al wat hoofdpijn en dan voel je je toch wel heel verdrietig zo temidden al die kleine kinderspulletjes, maar verder voelde ik me goed. waren we later bij de h&m, stond er een oud klasgenootje van m'n zus achter de kassa, vraagt ze aan m'n zus ach zijn dat jou kinderen, wat lief, en toen tegen mij, heb jij nog geen kinderen? ik nee, oh wil je die ook niet, ik dacht eerst dat ik het niet goed verstond, dus ze herhaalt het, wil je geen kinderen, ik zeg jawel! ](*,) de trut, hoe durft ze. maar goed verder was het een leuke middag, vandaag al een week aan het spuiten, ik voel me niet ziek of zo, donderdag fm, doodeng vind ik het de zenuwen bekruipen me nu al.en als klap op de vuurpijl heb ik zometeen een kinderverjaardag, dus dat wordt ook nog wat met al die kleine kinderen. x lisa.
he lisa, wat naar he, die confrontatie waar je niet omheen kan. en wat kunnen sommige mensen toch lompe opmerkingen maken he! ik zou nooit aan iemand durven vragen: waarom hebben jullie nog geen kinderen? (oid) weet jou zus van je ivf, of weet zij er ook niks van? heel knap van je dat je toch naar dat feestje vanmiddag gaat!
Hey Lisa, Kan me voorstellen dat je zo'n vragen nu even echt niet kan gebruiken! Het komt zo gevoelloos over he, zo'n vragen? Natuurlijk bedoelen ze het niet slecht maar zo'n vragen komen natuurlijk hard aan! Maar, gelukkig mag je donderdag voor je eerste echo! Gaan ze dan al kijken of er vanalles groeit? Succes alvast!
ging op zich wel goed rach, maar tegen 4 uur kreeg ik hoofdpijn, en ik dacht ik ga zo naar huis, en toen kwam er een stel met 2 kleintjes binnen, en toen wilde ik helemaal snel weg, en toen allle verhalen over die kinderen tot en met de bevalling op tafel kwamen, ben ik maar eens snel op gestapt, en het erge is, woensdag heb ik weer een kinder verjaardag. pfffff en ik ben zo zenuwachtig voor donderdag. x lisa.
hoi marisha, ja erg he' die domme mensen. ja donderdag gaan ze kijken wat er groeit, pffff ben zo zenuwachtig, ben zo bang dat er niks zit, echt mijn grootste nachtmerrie. hoe is het met jou? x lisa.
omdat m'n fsh te hoog is toch. dat betekent een beperkte voorraad eicellen. ik wordt nu optimaal gestimuleerd. dus vandaar ben ik zo bang rach. ik ben niet eens bezig met het zwanger worden deze poging, ik zou alleen al zo blij zijn met een punctie en tp, dan weet ik dat het kan. x lisa.
lieverd ik leef zo met je mee. ik vind het zo naar als je zegt dat je zo angstig bent. misschien helpt het niet echt, maar ik vind het ook allemaal best eng. er gaan natuurlijk dingen (wel of niet..?) in je lichaam groeien die je niet onder controle hebt, en je bent afhankelijk van hormonen en allerlei doktoren. het is helemaal niet raar dat het overweldigend, spannend, eng en nog veel meer is. *dikke knuf*
m'n nachtmerrie wordt waarheid. ben zo verdrietig de hormonen doen niks met m'n lichaam, er groeiden geen folikkels. daarna gelijk bloed laten prikken, fsh en oestradiol waren nog laag dus dat kwam enigzins overeen met het geen dat er niks groeide. volgende week donderdag weer terug komen, en dan kijken of er iets verandert is. anders waarschijnlijk einde verhaal vriendlief heeft de rest van de dag maar vrij genomen voor mij. x lisa