ooh wat erg! nee dit is niet waar.. oh.. ik schrik hier zo van lieve lisa, ik heb geen woorden. ik begrijp zo goed dat je je verslagen voelt nu zeg dikke dikke dikke knuf van je forumvriendinnetje rachel
dank je rachel, was echt helemaal ontdaan vandaag. ik vraag me echt af of er nog iets zou kunnen gaan groeien, er zijn namelijk wel eens folikkels gezien. nooit groot genoeg maar toch. ik zou er nu toch heel erg blij mee zijn.ik zit nu op dag 10 van de cyclus, iemand ervaring mee of er dan nog wat gaat gebeuren.ook al zit er volgende week maar eentje dan gaan ze toch prikken. dit wordt weer een zenuwslopende week.
Pffff....ontdaan? Jeetje zeg, wat moet jij je uit het veld geslagen voelen zeg....wat een tegenslag! Hebben de artsen het al over verdere opties gehad? Kan de dosering nog omhoog? Geven ze het nog een kans? Ik wens jullie het aller aller beste en hoop uit de grond van mijn hart dat jullie zeepbel niet stuk is! Elmo
Och nee toch...ik had het zo gehoopt dat er een mooi eitje te zien zou zijn. Huil maar lekker uit. Dikke knuff. Liefs wolly
ik wordt al optimaal gestimuleerd elmo, er was al bekent dat ik maar een berperkte eicelvoorraad heb, en m'n fsh is te hoog, dus daarom optimaal stimuleren deze keer, en dan gebeurt er nog niks. dan zakt de grond je onder je voeten vandaan. ik weet niet wat er gaat gebeuren dan, m'n arts geeft ook steeds aan dat zijn vermoedens steeds meer waarheid beginnen te worden. mss wel eiceldonatie, hij heeft het er nog nooit over gehad, maar ik heb al wel veel op internet gespeurd. dat het helemaal einde verhaal zou zijn, kan ik me nu toch echt nog niet indenken, ik ben 28! x lisa.
Lieve Lisa, Jeetje, dit was dus al de tax.... Eiceldonatie...ik ken er ontzettend goede verhalen over! (neem bijv. babyboom). Heel veel succes meid..wat een ellende! Ik hoop ontzettend dat jullie een wondertje zullen krijgen! Liefs Elmo
Ooh nee lieve lisa, Ik zit hier gewoon in tranen van je verhaal. Dit is gewoon je ergste nachtmerrie die waarheid wordt! Hopelijk gebeurt er nu nog een wonder en gaat er toch nog iets groeien want ik kan me voorstellen dat je je op 28 jaar helemaal niet klaar voelt om deze grote droom vaarwel te zeggen... of anders is eiceldonatie hopelijk wel een mogelijkheid. Ik wil je een hele dikke cyber knuffel geven en duim gewoon heel hard verder... vanavond brand ik een grote kaars voor jullie!
hey rach, lief dat je naar me vraagt. ik ben erg verdrietig natuurlijk, maar kan me er opzich nog wel van af zetten, omdat de hoop er nog steeds is voor donderdag. hoe is het eigenlijk met jou? beetje leuke pasen, wij hebben vanmiddag een familie brunch gehad, en natuurlijk kwam het onderwerp of wij nog niet aan de kinderen gingen op tafel, ohhhh ik kan al die mensen wel wat die zich er maar mee bemoeien, een neef van me had dat aan m'n moeder gevraagd, dat gaat hem toch zeker niks aan. ik kon m'n tranen gelukkig bedwingen. fijne pasen nog meis. liefs lisa.
Oh lieve Lisa. Wat een ellende meis en wat een verdriet komt erbij kijken. Ik had het helemaal nog niet gelezen van je follikels. Ik hoop dat ze toch nog een speurt krijgen en er iets te zien is. Ik kan me onze eerste poging nog herrineren, die is voor de punctie afgeblazen. Te weinig follikels en wat groeide ging te hard. De 2de poging heb ik zeker 6 weken gespoten, voordat er wat ging zitten en uiteindelijk zes follikels. Bleef terugkomen voor bloed etc. De overige pogingen gingen ineens als een trein, en werkte ook mijn linkereierstok weer. Het kan zo anders zijn per poging. Ik hoop dat het nog iets gaat doen. Ik kan me je verdriet zo goed indenken. Enne inderdaad waar bemoeien al die mensen zich mee. Vanaf hier geef ik je een hele dikke knuffel en ik duim onwijs hard voor jullie. liefs, Elvira
wat heb je gezegd toen ze vroegen of jullie niet aan kinderen toekwamen? ik klap op zo'n moment óf dicht, of ik vertel dus heel duidelijk dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat, zoals bij ons (alletwee is niet leuk ) ik denk dat ik iets gemist heb, want wat is er donderdag dan? heb je dan weer een fm?
dank je elvira, het is ook zo'n gedoe die hele mmm. iedereen heeft verdriet en ieder lichaam is weer zo anders. dank je voor je lieve berichtje, hoe gaat het nu met jou, de pasen kan jou ook vast gestolen worden. rach, ja donderdag weer fm, dus we houden de hoop. oja elvier, moest jij ook 6 weken spuiten voor je lichaam reageerde? kijk dat geeft me ook weer hoop. x lisa.
Yep, de pasen kan hier heel hoog de boom in, en de paahaas krijg een schop onder zijn kont. De afgelopen keer heb ik hooguit 10 dagen gespoten. Maar de 2de keer zeker 6 weken, en toen met decapeptyl en gonalf F 225 IE. Dat was toen zo frustrerend, en iedere keer hadden ze het over afbreken en iedere keer werd ik steeds pissiger. Maar uiteindelijk kwam het goed. Hannah heeft ook zo lang gespoten en zo zijn er wel meer. Het lijkt alleen of de artsen bij sommige niet weten hoe ze het moeten aanpakken. Bij mij is nu eindelijk een goed schema gemaakt. Ik lig al ver van te voren stil qua cyclus door lucrin en ik begin dan met gonalf f, en dit schijnt bij mij te werken. Duurde even voordat de artsen daar achter waren. Laat je niet zomaar afschepen hoor. Ze kunnen vaak meerdere dingen proberen. Op het moment dat het woord eiceldonatie valt, kan ik me voorstellen dat je wereld in elkaar stort. Hou me op de hoogte lieffie. Kus, Vier
dank je elvier, ik vind het zo goed van je dat je ondanks je eigen verdriet, antwoordt geeft hier op het forum. het doet me goed om te horen dat het dus toch niet heel abnormaal is dat ik na 2 weken spuiten nog geen reactie geef op de hormonen. ik ga me ook niet zomaar af laten schepen, ze gaan hun best maar doen, vind ik. en heb je mooi goed de paashaas krijgt van mij ook een hele harde schop onder zijn kont, hihi. veel liefs van lisa.
ik ga ook mee hopen dat er donderdag toch iets te zien is! en fijn om te horen dat meerdere hier iets soortegelijks hadden bij de eerste fm.
dank je rach, en ik vind het zeker fijn om ervaringen uit te delen hier, ieder lichaam is natuurlijk weer anders, maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan heb ik besloten, hihihi, wat zijn wij toch sterke meiden allemaal he', we krabbelen er elke keer weer boven op. hoe waren jou paasdagen? wij hebben onzelf vanmiddag nieuwe eetkamerstoelen kado gedaan, shoppen is ook zo'n goede afleiding in de mmm. liefs lisa.
Heel veel succes morgen lisa. Ik hoop dat er toch nog wat follies te zien zijn. Laat je weten hoe het is geweest? X Elvira
nou het heeft niet zo mogen zijn, een leeg eiblaasje heel klein, en eentje van 7mm. veels te klein, en dus geen reactie op de 300 IE gonal-f per keer. bloedtest gedaan. wordt vanmiddag terug gebeld, nieuwe afspraak voor 21 april staat alweer gepland, voor een nieuw spuit schema, m'n arts wil het toch nog een keer proberen. ik kan er nog niet eens om huilen, mss omdat ik mezelf er al op ingesteld had, en omdat we toch nog een poging mogen doen. x lisa